آخرین اخبار
31625
در تازه ترین ارزیابی وزارت علوم صورت گرفت؛

ارتقاء رتبه 3 نشریه علمی دانشگاه رازی

براساس آخرین ارزیابی نشریات در وزارت عتف، رتبه سه نشریه علمی دانشگاه رازی ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اعلام کرد: براساس اعلام آخرین ارزیابی نشریات در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشریه بیوتکنولوژی و بیوشیمی غلات در اولین سال ارزیابی خود، موفق به دریافت درجه ب شد. همچنین نشریات جغرافیا و پایداری محیط و پژوهشنامه متون ادبی دوره عراقی که رتبه آنها به ترتیب ب و ج اعلام شده بود؛ پس از بررسی مجدد توسط کارشناسان کمسیون نشریات رتبه الف و ب را به دست آوردند و نشریه تنوع زیستی و رده‌­بندی جانوران هنوز در دست بررسی است و درجه آن اعلام نشده است.

دکتر مصطفایی اشاره به اعلام آخرین ارزیابی وزارت عتف و تبریک به ارکان نشریات مذکور و تشکر از زحمات ایشان، اظهار داشت: نشریات دانشگاه از سال 1398 تا کنون که در ارزیابی وزارت شرکت کرده‌­اند هر سال پیشرفت چشمگیری داشته‌­اند.

وی یادآور شد: در آخرین ارزیابی که متعلق به سال 1401 است و به تازگی اعلام شده و 12 نشریه از 23  نشریه دارای مجوز دانشگاه در آن حضور داشته‌­اند؛  5 نشریه رتبه الف و 6 نشریه هم رتبه ب دریافت کرده‌­اند و یک نشریه دیگر نیز در دست بررسی می­‌باشد که موفقیت بزرگی برای دانشگاه به شمار می‌آید.

دکتر مصطفایی ابراز امیدواری کرد که هر سال شاهد پیشرفت­‌های زیادی در این عرصه باشیم و سایر نشریات علمی دانشگاه در ارزیابی نشریات وزارت عتف شرکت نموده و موفق به اخذ رتبه گردند و  نشریات دارای اعتبار نیز  بتوانند نمایه‌­های بین­‌المللی دریافت کنند.


آدرس سایت نشریات دانشگاه: https://journals.razi.ac.ir

آخرین اخبار