آخرین اخبار

نشست شورای دانشگاه با حضور ریست دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده‌ها و جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست شورای دانشگاه چهارشنبه یکم آذر ماه 1402 در سالن جلسات حوزه ریاست باشد.

در این نشست، دکتر امین زارع سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه رازی گزارشی از عملکرد شش ماهه اخیر این اداره را ارائه نمود و در سخنانی اظهار داشت: طی این مدت، تمرکز فعالیت‌ها بر تقویت حوزه ارتباط با رسانه و همچنین رسانه ملی قرار گرفت و خوشبختانه به نتایج مطلوبی نیز دست یافتیم.

وی برگزاری نشست‌های خبری، نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول رسانه‌های استان و نشست‌های اختصاصی با اصحاب رسانه از جمله اقدامات صورت گرفته در امور رسانه برشمرد و افزود: با وجود این اقدامات اما همچنان این بخش باید تقویت شود و تداوم یابد.

دکتر زارع پوشش گسترده اخبار و رویدادهای دانشگاه، فعالیت موثر در فضای مجازی، تولید محتواهای دیجیتال و ارتقاء تجهیزات روابط عمومی را از فعالیت‌های شاخص صورت گرفته در روابط عمومی عنوان کرد.

وی با قدردانی از حمایت‌های همیشگی ریاست دانشگاه از حوزه روابط عمومی تاکید کرد: امروزه، اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان بر کسی پوشیده نیست و در حقیقت روابط عمومی و سازمان لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

دکتر زارع روابط عمومی را ویترین سازمان و تسهیلگر جریان ساز ارتباط دانست و آن را از مهم‌ترین ارکان در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

وی همچنین از مدیران و معاونین بخش‌های مختلف دانشگاه خواست تا از ظرفیت روابط عمومی برای انعکاس ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین تقویت حوزه‌های مختلف نهایت استفاده را داشته باشد. همچنین ضرورت بروزرسانی زیرپورتال از دیگر تاکیدات سرپرست اداره روابط عمومی بود.

دکتر زارع همچنین همکاری و تعامل هرچه بیشتر روابط عمومی و حوزه‌های مختلف دانشگاه را سبب ارتقا و تعالی بیش از پیش این مجموعه دانست و در پایان برای همگان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این نشست، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه روابط عمومی، در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال اخیر تغییر و تحولات بنیادین در حوزه روابط عمومی ایجاد شده و می‌توان گفت که هم اکنون روابط عمومی در حوزه‌های مختلف و مرتبط با این حوزه از جمله مستندسازی، امور گرافیکی و تدوین توانمند و و دارای تخصص می‌باشد‌.

دکتر احمدی همچنین خواستار تقویت هرچه بیشتر حوزه‌های مختلف روابط عمومی از جمله بخش ارتباط با رسانه و برونداد ظرفیت‌ها و رویدادهای دانشگاه شد.

در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت و اقدامات صورت گرفته در اداره روابط عمومی، پیشنهادات و دیدگاه‌های برخی از مدیران، معاونین و روسای دانشکده‌ها در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی مطرح گردید.

 

آخرین اخبار