آخرین اخبار
12961
اجلاس ملی سرآمدان آموزشی با حضور وزیر علوم برگزار شد؛

انتخاب دکتر رضا آقایاری به عنوان سرآمد آموزشی کشور + تصاویر

دکتر رضا آقایاری دانشیار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی مفتخر به کسب عنوان استاد «سرآمد آموزشی کشور» شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، همزمان با پنجمین اجلاس ملی کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره، «اجلاس ملی سرآمدان آموزشی» امروز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت‌الله رشاد رئیس هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره و جمعی دیگر از مسئولان، فرهیختگان، اساتید و صاحب‌نظران علمی به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و برخی دیگر از مقامات کشوری همراه بود.

در این مراسم که دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی نیز حضور داشت، ۱۸ عضو هیئت علمی از میان ۳۰۰ عضو هیئت علمی معرفی شده از سوی دانشگاه‌ها، به عنوان سرآمد آموزشی و ۱۴ نفر از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان سرآمد کرسی‌های نظریه پردازی و نقد و مناظره معرفی و تجلیل شدند.

همچنین پوستر سرآمدان آموزشی کشور توسط دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امضا شد.

​​​​​​​دکتر رضا آقایاری دانشیار مهندسی عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مفتخر به کسب عنوان استاد «سرآمد آموزشی کشور» شد و در این مراسم از ایشان تجلیل به عمل آمد.

​​​​

​​​
روابط عمومی دانشگاه رازی، کسب این افتخار را به دکتر آقایاری، تمامی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صمیمانه تبریک عرض نموده و افتخارآفرینی‌های بیشتر توسط ایشان، سایر اساتید و دانشجویان دانشگاه را آرزو می‌نماید.

آخرین اخبار