آخرین اخبار
18887
با حضور عضو هیئت مؤسس گردان‌های عزالدین القسام؛

اجتماع بزرگ "نحن شباب المقاومة" در دانشگاه رازی برگزار شد +تصاویر

اجتماع بزرگ "نحن شباب المقاومة" با حضور "تیسیر سلیمان" عضو هیئت مؤسس گردان‌های عزالدین القسام، در دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، اجتماع بزرگ "نحن شباب المقاومة" مردم کرمانشاه شامگاه چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور دانشگاهیان، اقشار مردم و مسئولان در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه رازی برگزار شد.

مهمان ویژه این مراسم «تیسیر سلیمان»، عضو هیئت مؤسس گردان‌های عزالدین القسام بود و به سخنرانی پرداخت. 
تیسیر سلیمان در سخنرانی خود با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین اظهار داشت: گردان‌های القسام را در زمانی با دست خالی تشکیل دادیم که هیچ چیز برای مبارزه با رژیم اسرائیل نداشتیم.
این مبارز فلسطینی افزود: ما با تکیه بر اراده، ایمان و توکل الهی گروه کتائب القسام را با یک گروه از جوانان متشکل از حدود ۴۰ نفر ایجاد دادیم.
وی بیان کرد: گروه مقاومت فلسطین با تعداد اندکی از یاران، شجاعانه سربازان اسرائیلی را دستگیر کرد. مبارزه مسلحانه ما با چند اسلحه شروع شد. اسوه و الگوی ما در عملیات‌های نظامی و استشهادی امام علی (ع) است و بزرگترین راهنمای ما محمد الضیف فرمانده ارشد گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بود که امروز به چهره مشهوری در مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است.
تیسیر سلیمان افزود: آن زمان کسی فکر نمی‌کرد مقاومت بتواند پیروز شود و امروز مقتدرانه مقابل رژیم پلید صهیونیستی قد علم کنیم.
عضو هیئت مؤسس گردان‌های القسام تصریح کرد: شهر‌ها و روستا‌های بسیاری توسط صهیونیست‌ها نابود و شهرک سازی شد و شهرک نشین‌ها مردم را از خانه و زمین خود بیرون کردند.
وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی به عنوان یکی از بزرگترین مساجد مسلمانان توهین کردند، به زنان ما اهانت کردند و کودکان ما را به شهادت رساندند و مردم ما از خود دفاع خواهند کرد و ساکت نخواهند نشست.
تیسیر سلیمان به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: پیش از انجام عملیات به نیرو‌های اسرائیلی اخطار دادیم که اگر رفتار‌های ظالمانه خود را ادامه دهد، ضربه گروه‌های مقاومت را خواهد دید.
وی با بیان اینکه نیرو‌های ویژه اسرائیلی در عملیات طوفان الاقصی نابود شدند، افزود: مقاومت و مبارزه ما تا آزادی کامل فلسطین ادامه دارد، در این مسیر شجاعانه مبارزه کرده و پیروز می‌شویم یا به شهادت می‌رسیم.
تیسیر سلیمان با اشاره به استیصال رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین، گفت: اسرائیل نیرو‌های ویژه خود را وارد کرد تا بتواند جلوی مقاومت را بگیرد، اما در مقابل مقاومت فلسطین و حماس توانست اسرای زیادی را بگیرد که بیشتر آن‌ها نظامی بودند و همچنین ۱۵ پایگاه نظامی آن‌ها نابود و حداقل یک هزار و ۴۰۰ نفر کشته شدند و ۲۰۰ نفر اسیر، ۲۰۰ نفر مفقود و یک هزار و ۵۰۰ نفر مجروح شدند که خسارت سنگینی برای اسرائیل بود.
وی با اشاره به محور‌های عملیات طوفان الاقصی، عنوان کرد: محور اول عملیات وارد شدن رزمندگان به شهرک‌های اشغالی و گرفتن اسیر بود، محور دوم این عملیات بزرگ جمع آوری اطلاعات حساس امنیتی و فاز سوم جلوگیری از ورود زمینی ارتش اسرائیل به غزه بود.
تیسیر سلیمان با بیان اینکه ۱۰ هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است، گفت: اسرائیل حاضر به بیان تلفات نیست و در جریان حمله زمینی به غزه ۲۰ سرباز کشته شدند، اما رادیو اسرائیل تنها ۱۵ نفر را اعلام کرد.
وی تونل‌های زیرزمینی را نقطه و برتری جبهه مقاومت دانست و گفت: این تونل‌ها محرمانه و محل عبور رزمندگان و مخازن سلاح است و بعضی از آن‌ها وارد شهرک‌های اشغالی می‌شود. .
تیسیر سلیمان بیان کرد: اسرائیل در این جنگ تنها نیست و آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان آن‌ها را همراهی می‌کنند، اما ما مقاوم ایستاده‌ایم و وعده خداوند پیروزی مسلمانان است.
وی گفت: تشکر ویژه از حزب الله لبنان، یمن و ملت ایران و مقام معظم رهبری داریم و مردم باید بدانند اسرائیل به آخر عمر خود رسیده و اجازه حضور یک صهیونیست در فلسطین را نخواهیم داد و تا خروج آخرین نفر ایستاده‌ایم.
این مبارز فلسطینی با بیان اینکه ۲۰ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی بدترین شکنجه‌ها را تحمل کرده در خصوص نحوه چگونگی اسیر شدن خود گفت: در بدترین وضعیت معیشتی و شکنجه توسط رژیم غاصب قرار گرفتیم که در تبادل اسرا بعد از گذشت ۲۰ سال آزاد شدیم. هم اکنون نیز ۱۰ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی به سر می‌برند.
این اجتماع با هدف همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و باسخنرانی تیسیر سلیمان آزاده‌ای که ۲۰ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت بود برگزار شد.
تیسیر سلیمان عضو هیئت موسس گردان‌های قسام در قدس است که پس از سفر‌های متعدد به کشور‌های اسلامی، به کرمانشاه آمده و در جمع دانشگاهیان حاضر شد.

آخرین اخبار