آخرین اخبار

طی مراسمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین تودیع و معارفه چند تن از معاونان و مدیران دانشگاه، 24 اسفندماه 1400 با حضور دکتر محمّدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه، در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این جلسه، دکتر محمّدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه با تبریک اعیاد شعبانیه، در سخنانی اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و سال جدید قرار داریم؛ این ایّام مبارک را تبریک عرض نموده و برای همگان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

وی در ادامه با اشاره به برخی از بیانات حضرت علی (علیه‌السلام) در عهدنامه مالک اشتر گفت: امام علی(علیه‌السلام) در بخشی از این نامه می‌فرماید: «... و مردم در كارهاى تو چنان مى‌نگرند كه تو در كارهاى حاكمان پيش از خود مى‌نگرى و درباره تو آن مى‌گويند كه تو نسبت به زمامداران گذشته مى‌‌گويى و همانا نيكوكاران را به نام نيكى توان شناخت كه خدا از آنان بر زبان بندگانش جارى ساخت. پس نيكوترين اندوخته تو بايد اعمال صالح و درست باشد...»؛ بر این اساس باید سرلوحه تمام مسئولیت‌های ما، «عمل صالح» باشد.

دکتر احمدی در ادامه از تلاش‌ها و زحمات همه مسئولان در حوزه معاونت آموزشی، دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی و دانشکده ادبیات و علوم انسانی قدردانی کرد و گفت: تغییرات مدیریتی به منزله تنفسی تازه در عرصه مسئولیت‌پذیری است و باید از فرصت‌های محدودی که در اختیار ما قرار گرفته است، مجاهدانه برای خدمت‌گزاری تلاش کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای مدیران جدید دانشگاه رازی، تلاش مجاهدانه، سعه صدر، انگیزه و عمل صالح را از ویژگی‌های ممتاز و حائز اهمیت برای مدیران انقلابی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: همه معاونین و مدیران دانشگاه با انگیزه مضاعف و کار جهادی، دانشگاه را در رسیدن به اهداف متعالی یاری نمایند.

 همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین جواد افشار نجفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای معاونان و مدیران سابق و جدید دانشگاه، در سخنانی اظهار داشت: امام علی (علیه‌السلام) در بیانی گهربار فرمودند: «فرصت مانند ابر از افق زندگی می‌گذرد، مواقعی که فرصت‌های خیری پیش می‌آید غنیمت بشمارید و از آن‌ها استفاده کنید»؛ بر این اساس استفاده از فرصت‌های مناسب، موفقیت در عرصه‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت و  همواره باید از شرایط موجود برای تعالی و پیشرفت بهره برد.

وی نظم و انضباط، انگیزه و پیگیری مجدانه امور، مدیریت علمی، استفاده بهینه از منابع و تکریم ارباب رجوع را از ویژگی‌های مدیران انقلابی دانست و گفت: «مسئولیت» امانتی است که در اختیار ما قرار دارد و همه باید تلاش کنیم تا امانت‌دار خوبی باشیم و از این فرصت محدود برای خدمتگزاری و پیشرفت هرچه بیشتر مجموعه استفاده کنیم.

در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های چندساله دکتر غلامرضا سالمیان معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر مجتبی بیگلری به عنوان معاون جدید این حوزه معرفی شد.

انتصاب دکتر مجتبی بیگلری به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های چندساله دکتر مجتبی بیگلری رئیس سابق دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر یحیی معروف به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

انتصاب دکتر یحیی معروف به عنوان رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی

همچنین از تلاش‌های دکتر طیبه ناصری، قدردانی به عمل آمد و دکتر شهاب مرادخانی به عنوان مدیر جدید دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه معرفی شد.

انتصاب دکتر شهاب مرادخانی به عنوان مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه 

برچسب ها:

دانشگاه رازی
دانشکده ادبیات و علوم انسانی
معاونت آموزشی
سرپرست دانشگاه رازی
دکتر محمدنبی احمدی
انتصابات
دفتر بین الملل

آخرین اخبار