آخرین اخبار

طی مراسمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون اداری مالی و منابع دانشگاه رازی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین تکریم و معارفه چند تن از معاونان دانشگاه، ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این جلسه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، ضمن تسلیت ایام اربعین، در سخنانی، رزمایش بزرگ اربعین را مایه فخر و مباهات جهان اسلام دانست و اظهار داشت: در این روز‌ها شاهد حضور میلیون‌ها نفر از سراسر جهان در مراسم پیاده‌روی اربعین هستیم و امیدواریم همه ما رهروان خوبی برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

دکتر احمدی در ادامه ضمن قدردانی از مساعی معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه، تلاش جهادی و جدیت بیش از پیش در مسیر اعتلای مجموعه بزرگ دانشگاه رازی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: فلسفه برگزاری این نشست، قدردانی و تکریم از تلاش‌های ارزشمند همکاران در جهت ارتقای این مجموعه است و امیدواریم که با همکاری و همدلی بیش از پیش شاهد تعالی دانشگاه در بخش‌های مختلف باشیم.

وی از تلاش‌های خالصانه دکتر فردین هژبری در سمت معاون سابق اداری مالی و منابع دانشگاه قدردانی کرد و افزود: دکتر هژبری از مدیران دغدغه‌مند، انقلابی و دلسوز دانشگاه بوده و عدالت محوری، سعه صدر، اخلاق و منش کریمانه از ویژگی‌های بارز اخلاقی و مدیریتی ایشان است و امیدواریم همواره از تجربیات ارزشمند ایشان بهره‌مند باشیم.

دکتر احمدی در ادامه افزود: برای دکتر حسین جوانشیری نیز آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که ایشان همچنان که در مسئولیت قبلی در حوزه معاونت پژوهش و فناوری درخشیدند، در مسئولیت جدید خود نیز با همکاری همکاران حوزه اداری مالی و منابع همواره منشأ اثر و برکات برای دانشگاه باشند.

دکتر احمدی در ادامه از زحمات و تلاش‌های دکتر مجتبی بیگلری در سمت معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قدردانی نمود و ضمن آرزوی صحت و سلامتی و موفقیت روز افزون برای ایشان افزود: دکتر بیگلری حقیقتاً از مدیران خیرخواه، دارای تهذیب نفس، زهد و ویژگی برجسته اخلاقی بی‌اعتنایی به دنیا هستند و نظم و انضباط در مجموعه ایشان همواره زبانزد بوده است.

وی همچنین برای دکتر سجاد دادفر معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آرزوی موفقیت نمود و افزود: دکتر دادفر از مدیران موفق، دارای سعه صدر و اهل گذشت در دانشگاه هستند و همواره در مسیر رضای الهی قدم برمی‌دارند، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم.

در این جلسه، ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر مجتبی بیگلری در سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر سجاد دادفر به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی منصوب شد.

همچنین ضمن قدردانی از مساعی دکتر فردین هژبری در سمت معاون اداری مالی و منابع، دکتر حسین جوانشیری به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی و منابع دانشگاه رازی معرفی شد.


 

آخرین اخبار