آخرین اخبار

طی مراسمی، معاون جدید اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه و رئیس جدید دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین تودیع و معارفه چند تن از مدیران و معاونان دانشگاه، 12 بهمن 1400 با حضور دکتر محمّدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه، در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمّدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد وخاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشت و با آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در سخنانی به اهمیت «جهاد تبیین» برای بیان و انعکاس آرمان‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی 4 دهه گذشته اشاره کرد.

وی دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای «جهاد تبیین» دانست و یادآور شد: در سال 1357، مردم مسلمان ایران با رهبری حکیمانه حضرت امام(ره)، واقعه‌ای را رقم زدند که مستکبران جهان را دچار شگفتی کرده و چنان زلزله‌ای در جهان شکل گرفت که کاخ مستکبران را به لرزه درآورد؛ لذا ما در بحث «جهاد تبیین» تکلیف و رسالت عظیمی برعهده داریم.

دکتر احمدی جمهوری اسلامی را پشتوانه عظیم مستضعفان عالم دانست و بیان کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران، ضلع جدیدی در هندسه قدرت جهانی ایجاد کرده است و زورگویان و مستکبران، ناتوان از تعدی به خاک این مرز و بوم هستند. بر این اساس باید «جهاد تبیین» را با جدیت و انگیزه وافر در دستور کار قرار بدهیم و «دانشگاه» با ظرفیت و امکان بسیار بالایی می‎تواند در این زمینه فعالیت کند؛ لذا باید مقوله «جهاد تبیین» را به طور ویژه در دانشگاه دنبال کنیم.

وی در ادامه از تلاش‌ها و زحمات دکتر ابدالی محمدی در سمت معاون سابق اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه قدردانی کرد و با آرزوی موفقیت برای ایشان، گفت: دکتر ابدالی طی مدت خدمت ایشان در این معاونت، همواره با دغدغه و جدیت، امور مربوطه را پیگیری نمودند و امیدواریم دکتر هژبری نیز، با توان و جدید، وظایف محوّله را به انجام برسانند.

سرپرست دانشگاه همچنین از زحمات و تلاش‌های دکتر سهراب دل‌انگیزان در سمت رئیس سابق دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی قدردانی نمود و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، بیان کرد: دکتر دل‌انگیزان از چهره‌های صاحب اندیشه هستند و امیدواریم دکتر زارع که برخوردار از یک شخصیت متواضع و علمی هستند، با جدیت در مسیر تحول‌آفرینی مؤثر در دانشکده حرکت نمایند. برای همه این عزیزان سلامتی و عاقبت بخیری آرزومندم.

در ادامه دکتر تورج زینی‌وند، مدیر حوزه ریاست دانشگاه، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، در سخنانی اظهار داشت: از تلاش‌ها و پیگیری‌های دغدغه‌مندانه دکتر ابدالی در شرایط سخت و دشوار اقتصادی کشور که در معاونت اداری، مالی و توسعه منابع انسانی همراه دانشگاه بودند، تشکر می‌کنم و برای دکتر هژبری نیز آرزوی توفیق دارم.

وی افزود: از زحمات و تلاش‌های دکتر دل‌انگیزان که فردی خوش‌فکر در زمینه‌های مختلف به ویژه امر مهم کارآفرینی هستند، قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم، همچنین برای دکتر زارع به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی آرزوی موفقیت دارم.

در این جلسه دکتر دل‌انگیزان رئیس سابق دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی با تبریک دهه مبارک فجر ضمن آرزوی توفیق برای همگان در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه محل تضارب آرا و شکل‌گیری اندیشه‌ها است و خروجی دانشگاه باید منجر به تربیت انسان‌های فرهیخته، تولید مقالات، کتاب و فعالیت‌های مؤثر پژوهش باشد.

وی افزود: امیدوارم همواره صدای رسای علم و دانش از دانشگاه شنیده شود. نهاد دانشگاه زمانی در مسیر اهداف خود موفق خواهد بود که بتواند پاسخگوی نیازهای خود و دیگر نهادها باشد و هم خود را حفظ کند وهم منجر به گسترش و توسعه نهادهای دیگر شود.

دکتر دل‌انگیزان در ادامه به بیان برخی از مطالبات و مشکلات دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی پرداخت و گفت: این دانشکده یکی از دانشکده‌های پر افتخار دانشگاه رازی است که بنده با افتخار عضو آن هستم. دانشگاه‌ رازی همواره مایه افتخار و مباهات استان و کشور است و اساتید فرهیخته‌ای که در این مجموعه خدمت می‌کنند، در تخصص و رشته خود مرجع و کم‌نظیرهستند و امیدوایم برخی چالش‌های این دانشکده به‌ویژه تخصیص اعتبار لازم صورت بگیرد تا این مجموعه در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

وی خواستار تجهیز دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی به کتابخانه، به‌روزسانی سیستم‌ها و امکانات موجود در دانشکده شد و گفت: افزایش تعداد دانشیاران، برگزاری بیش از ۱۲۴ جلسه هم‌اندیشی در دانشکده علوم اجتماعی، تقویت ارتباط جامعه با دانشگاه و راه‌اندازی مرکز مشاوره دانشگاه در این راستا از اقداماتی است که طی حدود دو سال و نیم اخیر صورت گرفته است، امروز دانشکده علوم اجتماعی در کارگروه‌های مختلف استان نماینده دارد.

دکتر دل انگیزان یادآور شد: دانشگاه ظرفیت این را دارد که دارای دانشکده‌های مجزا در حوزه‌های روانشناسی و مشاوره، حقوق، علوم سیاسی و اقتصاد و کارآفرینی باشد.

در ادامه دکتر ابدالی، معاون سابق اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه با تبریک دهه مبارک فجر، در سخنانی اظهار داشت: امیدوارم طی مدتی که در این معاونت مشغول به خدمت بودم به‌خوبی ادای تکلیف نموده باشم. طی هفت ماه خدمت در این حوزه، پیگیری تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و فرآیند استخدام نیروی انسانی در دانشگاه به خوبی صورت گرفت.

وی بیان کرد: اتمام طرح‌های عمرانی در این دوره به سرانجام رسید، راه‌اندازی دبیرخانه قراردادها، سامانه‌سپاری و رفع چالش‌های بیمه تکمیلی، از دیگر اقداماتی است که صورت گرفت.

دکتر ابدالی یادآور شد: امروز دانشگاه رازی هیچگونه بدهی به پیمانکاران و یا شخص ثالثی ندارد و از این نظر نسبت به دانشگاه‌های دیگر جلوتر هستیم، بنده از دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه که برای احقاق حق دانشگاهیان همواره در تلاش بوده‌اند، تشکر می‌کنم.

همچنین خشایار شیخی، مدیر امور اداری دانشگاه با تبریک دهه فجر؛ برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی داشت و انتصاب مدیران و معاونان جدید در دانشگاه را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد؛ خدمات همه این عزیزان در دانشگاه منشأ اثر باشد.

دکتر هژبری، معاون جدید اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه با تبریک دهه فجر، ضمن قدردانی از حُسن اعتماد سرپرست دانشگاه برای همگان آرزوی موفقیت داشت.

دکتر زارع، رئیس جدید دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تشکر از حُسن اعتماد دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه ابراز امیدواری کرد: با همراهی و مساعدت دکتر دل‌انگیزان قدم‌های ارزشمند برای تعالی مجموعه برداشته شود.

در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر سهراب دل‌انگیزان رئیس سابق دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد وکارآفرینی، دکتر امین زارع به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

دکتر امین زارع


دکتر سهراب دل‌انگیزان

همچنین از تلاش‌های دکتر فردین ابدالی محمدی، قدردانی به عمل آمد و دکتر فردین هژبری به عنوان معاون جدید اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه معرفی شد.


دکتر فردین هژبری


دکتر فردین ابدالی محمدی

برچسب ها:

دانشگاه رازی
آیین تودیع و معارفه
دکتر محمّدنبی احمدی
جهاد تبیین

آخرین اخبار