آخرین اخبار

آزمون عملی رشته علوم ورزشی 1402 با حضور 2630 داوطلب از استان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 1402 با حضور 2630 داوطلب از سراسر استان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

دکتر حسین عیدی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی و نماینده تام‌الاختیار آزمون عملی ورودی داوطلبان تربیت‌بدنی کارشناسی در استان کرمانشاه، در این خصوص اظهار داشت: در این آزمون تعداد 2630 داوطلب زن و مرد شرکت کردند.

وی افزود: این آزمون برای داوطلبان ورود به دوره کارشناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان با شرکت در آزمون سراسری از طریق سازمان سنجش معرفی شده‌اند.

دکتر عیدی با اشاره جزئیات آزمون بیان کرد: این آزمون از 28 لغایت 31 تیر (28 و 29 تیر ویژه برادران، 30 و 31 تیر ویژه خواهران) با شرکت 2630 داوطلب متقاضی از استان کرمانشاه برگزار شد.

وی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه رازی و مجموعه امکانات ورزشی در این دانشگاه را در سطح کشور ممتاز و مطلوب دانست و افزود: امکانات ورزشی از قبیل زمین فوتبال، سالن‌های چند منظوره، استخر و... در دانشگاه رازی به نحو شایسته آماده خدمت‌رسانی است.

دکتر عیدی یادآور شد: در آزمون عملی رشته علوم ورزشی، داوطلبان از نظر فیزیک جسمی، سلامت جسمانی، وضعیت قد، قلب و عروق، بینایی، وزن و... معاینه می‌شوند و آزمون عملی نیز در چندین ایستگاه برگزار می‌شود.

آخرین اخبار