آخرین اخبار

طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان، مدیر جدید پژوهش و فناوری دانشگاه رازی و مسئول آزمایشگاه مرکزی دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین تکریم و معارفه چند تن از مدیران حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان برگزار شد.

در این مراسم، دکتر مصطفی مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین، در سخنانی، تغییر و تحولات مدیریتی را منشأ خیر و برکت برای مجموعه دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد که همه عزیزان در مسئولیت‌های خود در راستای رشد و تعالی دانشگاه حرکت نموده و همواره موفق باشند.

وی استفاده از مدیران جوان، خلاق، خوش فکر و دارای پشتکار برای حوزه معاونت پژوهش و فناوری در رشد و ارتقاء این مجموعه را بسیار مهم دانست و افزود: شایسته است از تلاش‌های دکتر جوانشیری مدیر سابق پژوهش و فناوری دانشگاه به پاس تلاش‌های ارزنده ایشان قدردانی کنم؛ دکتر جوانشیری فردی خلاق و بسیار تلاشگر بودند و در حوزه معاونت پژوهش و فناوری منشا اقدامات بسیار موثر و تحولات ارزشمندی بودند. برای ایشان در مسئولیت جدید خود به عنوان معاون اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه آرزوی موفقیت می‌نمایم و یقیناً حضور ایشان در این معاونت منشا خیر و برکت برای جامعه دانشگاهی خواهد بود.

دکتر مصطفایی بیان کرد: همچنین از تلاش‌های دکتر علی براتی در حوزه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قدردانی می‌کنم تلاش ایشان در حوزه‌های مختلف بسیار ستودنی است و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان امیدوار هستیم که در مسئولیت جدید خود به عنوان مدیر امور پژوهش و فناوری شاهد تحولات و اقدامات خلاق در این حوزه باشیم.

وی همچنین با تبریک انتصاب دکتر صبا حدیدی به عنوان مسئول جدید آزمایشگاه مرکزی دانشگاه رازی، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و در پایان ابراز امیدواری کرد که همه مدیران و مسئولان دانشگاه در مسیر کسب رضای الهی و برای خدمت به جامعه بزرگ دانشگاهی همواره موفق و مؤید باشند.

در ادامه دکتر امین زارع مدیر حوزه ریاست دانشگاه رازی ضمن تبریک انتصاب مدیران حوزه پژوهش و فناوری در سخنانی، ابراز امیدواری کرد که این عزیزان در مسئولیت جدید خود همواره برای دانشگاه منشأ اثر و خیر و برکت باشند.

دکتر زارع با قدردانی از تلاش‌های دکتر جوانشیری و همچنین دکتر مصطفایی در معاونت پژوهش و فناوری افزود: حقیقتاً حوزه پژوهشی با تلاش این عزیزان فوق العاده موفق بود و ما همواره شاهد تلاش جهادی همه بزرگواران حوزه پژوهش و فناوری به ویژه دکتر جوانشیری بودیم و قطعاً ایشان در مسئولیت جدید خود به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه به همان سیاق سابق منشأ اثر خواهند بود.

دکتر زارع همچنین برای دکتر علی براتی مدیر جدید امور پژوهش و فناوری دانشگاه و دکتر صبا حدیدی مسئول جدید آزمایشگاه مرکزی دانشگاه آرزوی موفقیت نمود.

در این جلسه، دکتر دادفر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر جوانشیری معاون اداری مالی و توسعه منابع دانشگاه و جمعی دیگر از مدیران و کارشناسان حضور داشتند.

در پایان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات دکتر حسین جوانشیری، دکتر علی براتی به عنوان مدیر جدید امور پژوهش و فناوری دانشگاه رازی منصوب شد.

همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر علی براتی، دکتر صبا حدیدی به عنوان مسئول جدید آزمایشگاه مرکزی دانشگاه رازی معرفی شد.

 

آخرین اخبار