آخرین اخبار

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی-پژوهشی مشترک بین دانشگاه رازی و انجمن مطالعات جهان اسلام در نخستین کنگره بین‌المللی اربعین به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نخستین کنگره بین‌المللی «اربعین و آینده علمی - فرهنگی جهان اسلام» به همّت انجمن علمی مطالعات جهان اسلام و تعدادی از مراکز علمی و دانشگاهی ایران و عراق برگزار شد.

این کنفرانس دو روزه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پنل‌های متعدد و با حضور صاحبنظران، استادان و محققان حوزه مطالعات جهان اسلام در محل تالار اشراق مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس برگزار شد.

در حاشیه نخستین کنگره بین‌المللی اربعین، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی میان انجمن مطالعات جهان اسلام و دانشگاه رازی با حضور دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه رازی و دکتر روح‌اله بهرامی رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی به امضا رسید.

 این تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی به‌دنبال همکاری مؤثر دانشگاه رازی با انجمن مطالعات جهان اسلام در برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی اربعین صورت گرفت.

در راستای این تفاهم‌نامه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی و دکتر محمدرضا حاتمی رئیس انجمن مطالعات جهان اسلام بر تقویت همکاری‌های علمی و پژوهشی در حوزه مطالعات جهان اسلام و برگزاری همایش‌ها، نشست‌های علمی، چاپ منشورات و مجلات علمی و اجرای برنامه‌های متنوع در مطالعات جهان اسلام تأکید نمودند.

آخرین اخبار