آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی گفت: اساتید دانشگاه موثرترین و بزرگترین تصمیم‌گیران جامعه هستند و آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، سومین جلسه شورای اداری دانشگاه رازی در سال ۱۴۰۲، امروز چهاردهم شهریور ماه به ریاست دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست، دکتر محمد نبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با تسلیت ایام اربعین و آرزوی قبولی عزاداری‌ها و سوگواری‌های همه شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) در سخنانی اظهار داشت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی مسئولان تا به امروز بیش از ۴ میلیون نفر زائر از مرزهای کشورمان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی راهی عراق شدند که جای بسی فخر و مباهات دارد.

دکتر احمدی در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اداری مالی و منابع دانشگاه ارائه کرد و افزود: پرداخت معوقات همسان‌سازی، گرنت، معوقات و ما‌به‌التفاوت ۱۲ ماهه بند کاهشی، پرداخت ماهیانه حق التدریس اساتید از جمله اقداماتی بوده که در حوزه مالی صورت گرفته است.

وی از آغاز عملیات ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه رازی خبر داد و افزود: در فاز اول ۶۸ واحد احداث خواهد شد. اجرای طرح جهش علمی بر مبنای عملکرد، تجهیز دانشکده شیمی، آزمایشگاه، بهسازی و ارتقاء خوابگاه‌ها از دیگر اقداماتی بوده است که با وجود مشکلات مالی در دانشگاه انجام شده است.

دکتر احمدی همچنین خواستار جدیت بیش از پیش مدیران و معاونان دانشگاه نسبت به میز خدمت شد و افزود: در هر یک از دانشکده‌ها به صورت دوره‌ای جلساتی برگزار شود و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، مسائل و مشکلات جاری دانشکده‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه رازی تکریم ارباب رجوع را تکلیف مدیران و کارکنان دانشگاه دانست و تاکید کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید قرار داریم، در این راستا خلاقیت و ابتکار و زیباسازی محیطی باید مورد توجه روسای دانشکده‌ها قرار گیرد.

دکتر احمدی در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد آشوب در کشور افزود: اساتید دانشگاه موثرترین و بزرگترین تصمیم‌گیران جامعه هستند و آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کنند، لذا بسیار مهم است که اساتید در بحث روشنگری و جهاد تبیین با دانشجویان صحبت کنند و در راستای ایجاد امید و انگیزه در میان دانشجویان بیش از پیش تلاش نمایند.

وی تاکید کرد: دشمنان به دنبال حاکم کردن فرهنگ منحط غربی و رواج کشف حجاب در کشور هستند، دشمن نمی‌خواهد که علم و پیشرفت در این کشور جریان داشته باشد و می‌خواهد که نگاه و اتکای دانشگاه‌های ما به خارج از کشور باشد.

در این جلسه، دکتر عیدی رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی گزارشی از عملکرد و اقدامات یک سال اخیر در این دانشکده را ارائه کرد.

همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل جاری دانشگاه صورت گرفت.

آخرین اخبار