آخرین اخبار

دکتر محمّدنبی احمدی سرپرست دانشگاه رازی با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه رازی، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمّدنبی احمدی سرپرست دانشگاه رازی عصر چهارشنبه 12 آبان 1400 به اتفاق جمعی از اساتید و مدیران دانشگاه، با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه رازی، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق نمود. دکتر احمدی در ادامه با حضور در حوزه ریاست دانشگاه دیداری صمیمانه با جمعی از اساتید و مدیران دانشگاه داشت.

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد افشارنجفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک انتصاب سرپرست دانشگاه، برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود. وی همچنین از تلاش‌های دکتر اعلمی‌آل‌آقا طی هشت سال تصدی ریاست دانشگاه قدردانی نمود و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشارنجفی همچنین با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری، «انقلابی بودن» صرف نظر از وابستگی‌های جناحی را اصلی مهم برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف این مرز و بوم دانست و ابراز امیدواری کرد: با همگرایی همه اساتید، مدیران، کارکنان و دانشجویان و غنیمت دانستن فرصت‌ها برای خدمتگزاری، آینده‌ای روشن و پرامید در انتظار این مجموعه دانشگاهی باشد.

 دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس سابق دانشگاه رازی نیز در سخنانی اظهار داشت: بنده بیش از 30 سال توفیق خدمت در دانشگاه و دغدغه اثرگذاری اجتماعی دانشگاه در فضای پیرامونی را داشته‌ام و به عنوان یک فرد دانشگاهی معتقدم که مدیران باید برای جامعه اثربخشی داشته باشند؛ چراکه دانشگاه برای ورود به تصمیم‌سازی‌ها باید تحرک و پویایی لازم را داشته باشد.

وی اشتغال دانش‌بنیان را رکن اساسی در بسیاری از دانشگاه‌های کشورهای توسعه یافته دانست و افزود: علم و دانش باید به ثروت‌آفرینی و اشتغال جوانان کمک کند و ما وظیفه داریم در این زمینه راهگشا باشیم.

دکتر اعلمی‌آل‌آقا همچنین برای مدیریت جدید دانشگاه و خانواده بزرگ دانشگاه رازی آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

در ادامه دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه رازی، در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات فراوان دکتر اعلمی‌آل‌آقا و تلاش بی‌وقفه ایشان و همکارانشان تشکر از حاضرین ابراز امیدواری کرد: دانشگاه با همدلی و همراهی همه عزیزان دانشگاهی مسیر روشن و پرتحرکی را در جهت اعتلای نظام آموزشی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به یاری خداوند متعال کشور عزیزمان از چنان اقتداری در دنیا برخوردار است که برای دشمنان غیرقابل تحمل است و دشمن از هیچ توطئه‌ای برای تضعیف و ضربه زدن به نظام فروگذار نمی‌کند. اخیراً نیز آمریکا با همدستی چندین کشور دیگر قصد دزدین نفت ایران را در آب‌های عمان داشت اما این توطئه استکبار نیز با اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناکام ماند.

دکتر احمدی در ادامه توجه به معیشت اعضای هیئت علمی و کارکنان پرتلاش و دغدغه‌های بخش‌های مختلف دانشگاه را مورد تأکید قرار داد و گفت: إن‌شاءالله به لطف خدای سبحان و همراهی و همدلی همه مجموعه‌های دانشگاه خدمتی شایسته به دانشگاهیان و مردم عزیز ارائه نماییم و با درایت و همراهی خالصانه مشکلات را برطرف کنیم.

ایشان در پایان برای همه دانشگاهیان آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

 

برچسب ها:

دانشگاه رازی
سرپرست دانشگاه رازی
محمّدنبی احمدی
یادمان شهدای گمنام

آخرین اخبار