258
مدیریت تربیت بدنی دانشگاه رازی برگزار نمود:

گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه

به گزارش مدیریت تربیت بدنی دانشگاه رازی ، گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های استان کرمانشاه، روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه رازی با حضور دانشگاه‌های صنعتی، جامع علمی- کاربردی، فنی و حرفه‌ای و پیام نور، با دستور کار  برگزاری مسابقات جشنواره ورزش‌های همگانی استانی برگزار شد.

 

مسابقات جشنواره ورزش‌های همگانی استانی قرار است در ۹ رشته ورزشی شامل والیبال چهار نفره، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، دارت، فریزبی، هندپلو، آمادگی جسمانی، طناب زنی، هفت سنگ مهارتی و برای تعیین سهمیه تیم‌های اعزامی به مسابقات چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های سراسر کشور که در تابستان ۱۳۹۸ در بخش دختران به میزبانی دانشگاه الزهراء و در بخش پسران به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا، برگزار می‌گردد، تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر عباسیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی و دبیر منطقه پنج ورزش کشور، ضمن خوش آمدگویی به کلیه مدیران، راهکارهایی را در خصوص استقبال دانشجویان از ورزش و افزایش تعداد مشارکت دانشجویان به خصوص در ورزش های همگانی بیان کرد.

 

 دکتر عباسیان در ادامه، به تشریح آیین‌نامه برگزاری مسابقات با مشارکت دیدگاه‌های کارشناسان و مدیران تربیت بدنی پیش‌رو پرداختند و نحوه شرکت و برگزاری مسابقات را بیان کرد.

 

 در پایان مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان هر کدام ضمن ارائه پیشنهادات خود جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این مسابقات به دبیر منطقه پنج ورزش کشور میزبانی چند رشته ورزشی را به عهده گرفتند.

 

 

شناسه : 912706