228
مدیریت تربیت بدنی دانشگاه رازی برگزار نمود:

گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه

گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه هشتم بهمن ماه ۱۳۹۸ با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر برای برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در بخش اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان در سالن جلسات معاونت دانشجویی برگزار شد.

 

در ابتدا، دکتر شهریار عباسیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم به میهمانان و گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایجاد فرصت مناسب برای مشارکت هر چه بیشتر همکاران دانشگاهی و دانشجویان در مسابقات استانی در دانشگاه‌های استان و افزایش تندرستی و شور و نشاط بیشتر میان اقشار دانشگاهی استان از برنامه‌های ستاد دهه مبارک فجر است و در این راستا مسئولین ورزش دانشگاه‌ها باید حمایت‌های لازم جهت اعزام تیم‌های ورزشی اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان را انجام دهند.

 

 

در ادامه، مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های دانشگاه‌های خود به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات در سطح استانی بیان نمودند.

در پایان مقرر گردید در بخش دانشجویان دختر مسابقات رشته‌های دارت و والیبال، در بخش دانشجویان پسر رشته ورزشی دارت، در بخش کارکنان و اعضای هیات علمی آقا رشته‌های ورزشی تنیس روی میز و بدمینتون؛ در بخش کارکنان و اعضای هیات علمی خانم رشته ورزشی دارت در سطح استانی برگزار گردد.

 

در این جلسه مقرر گردید؛ مسابقات والیبال دانشجویان دختر، دارت کارکنان و اعضای هیات علمی خانم و تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیات علمی آقا به میزبانی دانشگاه رازی برگزار گردد. دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات دارت دانشجویان دختر و پسر اعلام کرد.


شناسه : 911946