595

برگزاری جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه در تاریخ 15 تیر

جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه در تاریخ 15/4/ 1399 ساعت 30: 9 روز یکشنبه به صورت مجازی به  ریاست آقای دکتر فرزاد ویسی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

در این جلسه که معاون و مدیر امور پژوهشی و اعضای شورای پژوهش وفناوری دانشگاه شرکت داشتند، آقای دکتر کیانوش چقامیرزا مدیر امور پژوهشی در سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار، دستورکار جلسه را قرائت کرد.

 

 

 

   درادامه آقای دکتر میلاد کریمیان رییس آزمایشگاه  مرکزی به ارائه گزارش از فعالیت های                      آزمایشگاه مرکزی پرداخته و به سوالات اعضای شورا پاسخ داد. سپس اعضای شورا به بحث و بررسی در خصوص تعیین امتیاز برای فناور برتر،  پژوهشگر برتر استان و پژوهشگر جوان در شیوه نامه ترفیع پرداختند.

در ادامه جلسه در خصوص نمایشگاه دائمی دستاوردهای پژوهشی دانشگاه رازی ضمن بحث و تبادل نظر و ارائه یک نمای کلی از نمایشگاه، مقرر شد بهترین دستاوردها از هر حوزه و دانشکده به حوزه معاونت پژوهش و فناوری ارائه شود.

همچنین در مورد تشریح شرایط و چگونگی پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه رازی توضیحات لازم ارائه شد و مقرر گردید جهت پذیرش در نیمسال اول تحصیلی 1399، تا آخر تیرماه ارزیابی­ها توسط کمیته منتخب دانشکده­ها انجام شود و در نیمه اول مرداد فراخوان اعلام گردد.


شناسه : 1030734