8687

اولین نشست دوره‌ای مسئولین دانشکده علوم اجتماعی با کارکنان این دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، اولین نشست دوره‌ای مسئولین دانشکده علوم اجتماعی با کارکنان این دانشکده روز دوشنبه 15 اسفند ماه 1401 در سالن بصیرت دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر مسعود اخوان کاظمی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ضمن خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، نکاتی در مورد دانشکده مورد بحث و بررسی قرار داد و گفت: یکی از نکاتی که باید مورد توجه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان  قرار گیرد صرفه جویی در مصرف انرژی و رسیدن به راهکارهای موثر برای صرفه جویی است.

وی افزود: نکته دیگر که حائز اهمیت است، برخورد خوب با دانشجویان و ارباب رجوع است که باید در سرلوحه کار مدیران، کارکنان و اساتید دانشکده قرار گیرد.

دکتر اخوان کاظمی بر ضرورت حفظ نظم و انضباط در محیط دانشکده تأکید کرد و اظهار داشت: برقرای نظم انضباط در اتاق های همکاران و کلاس های درس از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از طریق امورهای عمومی مستقر در دانشکده ها نیازهای همکاران برطرف شود.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی در حاشیه این نشست از آقای علی اشرف نویدی‌نیا کارشناس آموزش دانشکده که به افتخار بازنشستگی نائل شدند تجلیل کرد و از آقای محمدرضا عباسی(رئیس امور عمومی دانشکده اقتصاد و کارآفرینی) و آقای سید میلاد حسینی(کارشناس آموزش دانشکده علوم اجتماعی) که مسئولیت همکاری با این دانشکده را پذیرفتند تشکر کرد.

در ادامه این نشست دکتر محسن گل محمدیان (معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده) و دکتر فرزاد رستمی ( معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده) ضمن خیر مقدم گزارشی از روند فعالیت های مربوطه در این دانشکده ارائه دادند.

در پایان این نشست پیشنهادات و مطالباتی از سوی کارکنان دانشکده ارائه شد و مسئولین دانشکده به آنها پاسخ دادند.

 

 


 


شناسه : 6741989