3046
با موضوع «مشارکت دانشجویان در انتخابات اسفندماه»؛

نشست صمیمی دانشجویان دانشگاه رازی با آیت‌الله نریمانی برگزار شد.

نشست صمیمی دانشجویان دانشگاه رازی با آیت‌الله نریمانی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

نشست صمیمی دانشجویان دانشگاه رازی با آیت‌الله امان‌الله نریمانی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با موضوع «مشارکت دانشجویان در انتخابات اسفندماه»، 23 مهر ماه 1402 توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

در این نشست، آیت‌الله نریمانی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی، شرکت مردم در انتخابات را در حقیقت مشارکت آن‌ها در تعیین سرنوشت خود دانست و اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، بلوک شرق و غرب با توطئه و نیرنگ تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما ناکام ماندند و به این هدف خود نرسیدند.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی در صدد مأیوس کردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند که این موضوع هم با حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات، بار دیگر شکست خواهد خورد.


 

آیت‌الله نریمانی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و مقامت رزمندگان فلسطینی افزود: مردم فلسطین با حمله به رژیم صهیونیستی، ابهت پوشالی آن را در عرصه بین‌المللی در هم شکستند و نور امید را در دل مظلومان جهان روشن کردند.

همچنین در این نشست، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم به میهمانان به ویژه آیت‌الله نریمانی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی، مطالبه گری در جامعه و دانشگاه را سبب پویایی انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر حفظ ارزش‌ها دانست.

رئیس دانشگاه رازی اظهار داشت: مطالبه‌گری و تجزیه و تحلیل مسائل، جزء ماهیت فضای دانشگاه و روحیه‌ مطالبه گر دانشجویان است، اما باید به نحوی باشد که در کنار بیان کاستی‌ها یا نارسایی‌ها، اقدامات خوبی هم که انجام شده است، تبیین شود.


 

دکتر احمدی در ادامه با اشاره به عملیات مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: پیروزی حماس بر رژیم اسرائیل، پیروزی حق بر باطل است. عملیات طوفان الاقصی قبل از اینکه یک شکست نظامی برای رژیم اسرائیل باشد، یک شکست اطلاعاتی و امنیتی بود که صهیونیست‌ها متحمل شدند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای غزه افزود: در طول 75 سال گذشته که رژِم جعلی و غاصب صهیونیستی به وجود آمده، چنین عملیاتی بی‌سابقه بوده و جهان شاهد رشادت و فداکاری و دفاع فلسطینیان از سرزمین خود هستند.

دکتر احمدی افزود: رسانه‌های رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن‌ها تلاش دارند تا با وارونه نشان دادن حقایق، جای ظالم و‌ مظلوم را عوض کنند بنابراین بر دانشگاهیان واجب است که با تبیین حقایق به مقابله با این توطئه صهیونیستی بپردازند.

این نشست با پرسش و پاسخ همراه بود.


 

آخرین اخبار