نشست صمیمانه پرسش و پاسخ هیأت رئیسه دانشگاه با یاوران علمی، 17 بهمن ماه 1402 برگزار شد.

نشست صمیمانه پرسش و پاسخ هیأت رئیسه دانشگاه با یاوران علمی، 17 بهمن ماه 1402 در سالن اجتماعات شهید دکتر علیمحمدی دانشکده علوم پایه برگزار شد.

 

این نشست با هدف ترویج فرهنگ گفتگو، تعامل، هم‌فکری، مشورت، نقد و شفافیت و آثار ارزشمند چنین رویکردهایی از قبیل افزایش همدلی، تقویت حس تعلّق، ارتقاء سطح رضایت و بهبود بهره‌وری برگزار شد.

در این نشست، هیأت رئیسه دانشگاه شنوای دغدغه‌ها، مطالبات، مشکلات و نقطه‌نظرات و پیشنهادات یاوران علمی حاضر در جلسه شدند و به سؤالات و مطالبات مطرح شده پاسخ دادند.

در این جلسه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، در سخنانی، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سالروز شهادت امام کاظم (ع) را تسلیت گفت.

دکتر احمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی افزود: به برکت خون شهیدان، در چهل و پنجمین سال حیات انقلاب اسلامی قرار داریم و جهانیان شاهد اوج اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و این عظمت، عزت و سربلندی ثمره خون مطهر شهیدان است که به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی به ثمر نشست و با رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب همچنان مقتدرانه به راه خود ادامه می‌دهد.

رئیس دانشگاه در ادامه در خصوص مسائل و سؤالات مطرح شده از سوی یاوران علمی حاضر در این نشست توضیحاتی ارائه داد.

دکتر احمدی در پاسخ به سؤالات همکاران پیرامون بحث رفاهیات اظهار داشت: این مهم بر اساس ابلاغیه وزارتخانه و در صورت وجود اعتبارات لازم، به یاوران علمی دانشگاه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه نسبت کارمند به هیأت علمی در دانشگاه رازی بیش از سایر دانشگاه‌های کشور است، یادآور شد: این موضوع سبب کاهش رفاهیات یاوران علمی در دانشگاه شده اما تلاش هیأت رئیسه در راستای احقاق حقوق کارکنان و پیگیری رفاهیات این عزیزان خواهد بود.

دکتر احمدی در خصوص موضوع پاداش پایان سال کارکنان بیان کرد: تلاش می‌کنیم که پاداش پایان سال کارکنان دانشگاه از سال گذشته بهتر باشد. همچنین برای مناسبت 22 بهمن نیز گوشت، برنج و تخم مرغ در نظر گرفته شده است.

وی از پیگیری مطالبات کارکنان شرکت خدماتی دانشگاه خبر داد و  در خصوص پیگیری حق مسکن کارکنان نیز گفت: در بحث مسکن کارکنان، پیگیری‌های لازم و فرآیندهای قانونی انجام شده و هم اکنون در مرحله تغییر کاربری در مسکن و شهرسازی است.

همچنین در این جلسه، مسائل و دغدغه‌های دانشکده فنی مهندسی اسلام آبادغرب مطرح شد و رئیس دانشگاه قول مساعد برای پیگیری این مسائل را داد.

دکتر نوریان سرور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه نیز توضیحاتی در خصوص رفاهیات کارکنان ارائه داد و بیان کرد: حق غذا و ایاب و ذهاب نیز اضافه شده است. همچنین به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ۱۱۰ نفر از کارکنان به قید قرعه ۴۵۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد. در صدد انعقاد قرارداد برای فراهم نمودن شرایط سفر رایگان همکاران نیز هستیم.


وی یادآور شد: از آنجایی که ماهیانه ۱۶۰ میلیون تومان برای سرویس همکاران در نظر گرفته شده که حدود ۱۰۰ نفر از آنها از سرویس استفاده می‌کنند، اگر بتوانیم سرویس را به مرور حذف کنیم به رفاهیات همکاران اضافه خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار