مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه در تالار فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه، 15 بهمن ماه 1402، در فضایی صمیمی و توأم با برنامه‌های شاد و متنوع، در تالار فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره همه شهیدان را گرامی داشت.

وی دهه فجر و انقلاب بزرگ اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را آغاز عزت و سربلندی جهان اسلام و شروع افول و تضعیف قدرت‌های استکباری دانست و افزود: عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی حاصل شده است.


 

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این مراسم، برای خانواده بزرگ دانشگاه رازی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کرد.

در این مراسم که کارکنان دانشگاه به همراه خانواده حضور داشتند، برنامه‌های متنوعی اجرا شد.

برگزاری مسابقات ویژه کودکان و اهدای جوایز، اجرای سرود دختران حاج قاسم، تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه، اهدای جوایز به 110 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه و پخش کلیپ از برنامه‌های این مراسم بود.

 

آخرین اخبار