3010
رئیس دانشگاه در دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان:

رسالت تشکل‌های دانشجویی و قوام‌بخش خط سیر انقلاب "کارکرد‌های مبنایی" است.

اعضای هفتمین شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان با دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه دیداری صمیمانه داشتند.

اعضای هفتمین شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان، دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ با دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه که دکتر زینی‌وند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز حضور داشت، حامد فلاحی دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی به نمایندگی از سایراعضای شورای عمومی، گزارشی از فعالیت‌های اخیر و برنامه‌های آینده این تشکل را ارائه داد.

وی همچنین به تشریح چشم انداز، اهداف و استراتژی‌های انجمن اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: انجمن اسلامی با استراتژی "تولید سوال خوب" در سه منطقه عملیاتی: دانشگاه، استان کرمانشاه و سطح اتحادیه کشوری انجمن‌های اسلامی فعالیت خواهد کرد.

فلاحی ضمن قدردانی از حمایت‌ها و حسن توجه ریاست دانشگاه نسبت به تشکل‌های دانشجویی افزود: ما بنابر قاعده "حسن السوال، نصف العلم" معتقدیم برای تحول در اداره امور دانشگاه، استان و کشور، نباید اجازه دهیم که با سوال‌های کوچک و کم اهمیت، وقت و انرژی مردم و مسئولین گرفته شود. بلکه در موضوعات مختلف از طریق طراحی سوال‌های خوب و کامل باید به سمت تحول حرکت کنیم.

در ادامه دکتر زینی‌وند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سخنانی، فعالیت تشکل‌های دانشجویی را موجب پویایی و نشاط در سطح دانشگاه دانست و اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی از جمله انجمن اسلامی بازوی توانمند حوزه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

دکتر زینی‌وند دفاع از ارزش‌های انقلاب و خون مطهر شهدا را از آرمان‌های والای جامعه دانشگاهی دانست که باید توسط تشکل‌های اسلامی تبیین و عملیاتی شود.

وی ضمن تأکید بر انجام فعالیت‌های موثر و با برنامه توسط انجمن اسلامی یادآور شد که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همت و تلاش خود برای حمایت و همکاری متقابل با تشکل‌های فعال از جمله تشکل انجمن‌های اسلامی را به کار خواهد گرفت.

در پایان، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه، خواسته خود از تشکل‌ها را انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن عنوان و راهبرد‌هایی را در خصوص اهداف تشکل‌های دانشجویی بیان کرد.

دکتر احمدی ضمن تشکر از اعضای تشکل انجمن اسلامی برای ترسیم چشم انداز فعالیت‌های این انجمن، خاطرنشان کرد: اشتباه کردن قسمتی از فعالیت تشکل محسوب می‌شود، اما می‌بایست تلاش در جهت درصد خطای پایین باشد.

رئیس دانشگاه یادآور شد: رسالت تشکل در کارکرد‌های مبنایی است، در کنار فعالیت‌های مناسبتی آنچه خط سیر را قوام و دوام می‌بخشد، فعالیت مبنایی است.

دکتر احمدی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای تشکل دانشجویی انجمن اسلامی ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌ها و برنامه‌های این انجمن منجر به پویایی و تحولات مثبت در عرصه فرهنگی دانشگاه شود.

رئیس دانشگاه همچنین دانشجویان را به خوب درس خواندن در کنار تقویت ایمان و معنویت سفارش و تأکید کرد: همچنان که مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی) در بیانات گهربار خود فرموده‌اند؛ تنها با ایمان قوی می توان در مقابله با مشکلات و فشارها، مبارزه و مجاهدت کرد.

فاطمه کرمی، نگین نجفی، فاطمه نقوی، حامد فلاحی، شاهین نادری، علیرضا خسروی و منصور مظفری اعضای هفتمین شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی را تشکیل می‌دهند که در این نشست به بیان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص پیشبرد فعالیت‌های انجمن اسلامی پرداختند.

 

آخرین اخبار