آیین استقبال از دانشجویان نوورود پسر دانشگاه رازی با حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه در برگزار شد.

آیین استقبال از دانشجویان نوورود پسر دانشگاه رازی، شامگاه شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

در این گردهمایی، دکر زینی‌وند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت ورود نودانشجویان به دانشگاه رازی، ابراز امیدواری کرد که دوره تحصیل در این دانشگاه با افتخارآفرینی، موفقیت‌های ارزشمند و خاطرات خوب برای دانشجویان همراه باشد.

 وی همچنین ضمن معرفی بخش‌های مختلف معاونت فرهنگی و اجتماعی، به برنامه‌های پیش‌رو در حوزه فرهنگی، قرآنی و... پرداخت.

در ادامه، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، ضمن خیرمقدم به نودانشجویان، اظهار داشت: عزیزان من باید قدر فرصت‌های زندگی را بدانید و از لحظه لحظه آن برای کسب معرفت، آگاهی و دانش بهره ببرید.

وی برای همه دانشجویان آرزوی موفقیت نمود و بر پایبندی به نظم و برنامه‌ریزی در طول تحصیل تأکید کرد.

در ادامه دکتر میرزایی قلعه مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان، به تشریح مقررات آموزشی دانشگاه پرداخت.

همچنین سرهنگ منصوری جانشین حوزه نظام وظیفه کرمانشاه به تشریح مقررات وظیفه عمومی، ثبت نام دانشجویان مشمول خدمت نظام وظیفه و... پرداخت.

این گردهمایی که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی برگزار شد، با اجرای موسیقی، نمایش پرچم، معرفی معاونت فرهنگی و اجتماعی، استند آپ دانشجویی و... همراه بود.

آخرین اخبار