273
مدیریت تربیت بدنی دانشگاه رازی برگزار نمود :

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات ورزشی

مراسم تجلیل از دانشجویان و مربیان قهرمان و مدال آور دانشگاه رازی در مسابقات ورزشی در سطوح جهانی، آسیایی، کشوری، المپیاد و منطقه ای در روز چهارشنبه 21 آذر 1397 در دانشکده علوم ( آمفی تئاتر شهید علیمحمدی ) از ساعت 9:30 تا ساعت 12 توسط مدیریت تربیت بدنی دانشگاه برگزار گردید.

دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی در این مراسم اظهار داشت: یکی از سیاست‌های راهبردی دانشگاه حمایت از ورزش است و دانشگاه رازی جزو معدود دانشگاه‌هایی است که دانشکده تربیت بدنی دارد و خوشبختانه نُرم فضاهای ورزشی دانشگاه رازی در سطح دانشگاه‌های کشور وضعیت بسیار مناسبی دارد و إن‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های بیشتر از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی ورزش را از محورهای بسیار مهم و شایسته توجه جدّی در راستای برنامه‌ریزی برای نسل جوان دانست و گفت: سعی کردیم رشد خوبی را به اعتبارات بخش ورزش اختصاص دهیم و شاهد شرایط مناسب‌تری در دانشگاه هستیم.

دکتر شهریار عباسیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی ضمن خیر مقدم به مسئولان و کلیه شرکت کنندگان در این مراسم به ارائه گزارشی در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی ، اعزام تیم های  دانشگاه به مسابقات ورزشی و میزبانی های دانشگاه رازی در مسابقات ورزشی در سطوح مختلف پرداختند .

اهداء جوایز در قالب تصویر 

 


شناسه : 913753