‌‌حضور دانشگاهیان دانشگاه رازی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی - معاونت فرهنگی

137

‌‌حضور دانشگاهیان دانشگاه رازی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مراسم بزرگداشت مقام شامخ ایشان با حضور پرشور و غرق در اندوه مسئولان کشوری و لشکری، جامعه بزرگ دانشگاهیان و اقشار مردم، با سخنرانی سردار عراقی مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

 

عزاداران کرمانشاهی در این مراسم با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا حسین» و  «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز - حاج قاسم دلاور، در کربلاست امروز» در سوگ سردار دلها نشستند.

در این مراسم که دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا ریاست دانشگاه رازی و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاه، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه حضور داشتند، ضمن ادای احترام به روح بلند شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با آرمان‌های نظام و انقلاب، یاد و خاطره این مجاهد خستگی ناپذیر جبهه مقاومت و پایداری گرامی داشته شد.

 

 

جامعه بزرگ دانشگاه رازی همگام با مردم ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه ضمن لبیک به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، خشم و انزجار خود را از اقدام جنایت‌آمیز آمریکا در به شهادت رساندن سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام داشتند.

 

 

در این مراسم که خیل عظیمی از مردم ولایتمدار و مسئولان اجرایی استان کرمانشاه حضور داشتند، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به مصیبت خوانی و عزاداری در رثای شهادت این مردبزرگ پرداختند.

 

 
 
 

شناسه : 1008439

آخرین اخبار