19 10 2020
232

زمان برگزاری آزمون بخش معـارفی مرحله سراسری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اعلام شد.

دانشجویان راه یافته به مرحله سراسری این دوره از جشنواره در بخش معارفی شامل رشته های (آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، احکام، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با سیره معصومین(ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، پرسمان معارفی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی) می بایست در بازه زمانی 4 الی 6 آبان ماه 1399  با مراجعه به نشانی الکترونیکی openlearn.iut.ac.ir نسبت به تایید صحت مشخصات و نام کاربری خود اطمینان حاصل کنند.

لازم به ذکر است آزمون در روز یکشنبه مورخ  1399/08/11 برگزار می شود.دانشجویان فرصت دارند صرفاً یکبار در بازه زمانی 12:30 الی 20:00 با مراجعه به نشانی الکترونیکی فوق الذکر نسبت به انجام آزمون اقدام نمایند. آزمون به صورت تستی(40 سؤال) و تشریحی(5 سؤال) می باشد و نمره منفی در این آزمون لحاظ می شود. همچنین  هر دانشجو صرفاً حق شرکت در همان رشته پذیرفته شده در مرحله قبل را دارد.

متسابقین توجه داشته باشند که سامانۀ مـذکور فقط در بازۀ زمانی ذکر شـده فعال می باشد و ایجاد دسترسـی در خارج از زمان مذکور غیر ممکن بوده و مسئولیت عدم ثبت نام در تاریخ مزبور صرفاً بر عهده دانشجو می باشد.

اطلاعات تکمیلی در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان(میزبان مرحله سراسری) به آدرس farhangi.iut.ac.ir در دسترس شرکت کنندگان می باشد.

شایان ذکر است، اسامی راه یافتگان در سایر بخش های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری و نحوه برگزاری آزمون در بخش آوایی(قرائت های تحقیق و ترتیل و رشته های حفظ) متعاقباً اعلام می شود.

 

 

آخرین اخبار