629

بیست و هفتمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه رازی

بیست و هفتمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه، روز شنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ریاست دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آقا، با دستورکار هماهنگی‌های لازم در خصوص برنامه‌های ستاد استقبال از نودانشجویان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس و ستاد اربعین دانشگاه، در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر محمدابراهیم  اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی، ضمن تسلیت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، به اهمیت برنامه‌های استقبال از نودانشجویان اشاره نمود.

 

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قلندری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با تسلیت ایام سوگواری أباعبدالله الحسین(ع) و بیان روایتی اخلاقی و درس‌آموز از نهج البلاغه، برنامه‌های نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، در خصوص اربعین حسینی را تشریح نمود.

 

سپس دکتر علی‌اکبر محسنی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تشکر از اعضای شورا و آمادگی ایشان برای تبادل نظر در خصوص محورهای بحث جلسه، برنامه استقبال از نودانشجویان و ایجاد امید در میان دانشجویان را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: خاطره‌ای است که در بدو ورود دانشجویان، تا سالیان  متمادی در ذهن آنان مصور خواهد ماند.

 

در ادامه، دکتر شجاع تفکری رضایی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تسلیت ایام عزاداری، به تشریح برنامه‌های ستاد استقبال از دانشجویان نو ورود و همچنین نظرخواهی از اعضای شورا در خصوص برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و  برنامه اربعین حسینی پرداخت.

 

سپس، هر یک از اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود در خصوص محورهای این نشست پرداختند.

 

برگزاری آئین نودانشجویان به صورت متمرکز ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی، برگزاری آئین نودانشجویان توسط دانشکده‌ها با توجه به ویژگی‌های خاصّ رشته‌های هر دانشکده، اعزام یک کاروان شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان(پسر) به مراسم اربعین حسینی(ع)، اختصاص حسینیه و مسجد دانشگاه جهت اسکان به زائران دانشجوی اربعین حسینی(ع)، کلیات برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس دانشگاه، از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.


شناسه : 1009923

آخرین اخبار