306

برگزاری جلسۀ پرسش و پاسخ دانشجویی از نامزدهای شورای شهر کرمانشاه

در راستای مطالبه‌گری از نامزدهای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، جلسۀ پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور برخی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه و به دعوت تشکل های اسلامی دانشگاه رازی روز چهارشنبه ٢۶ خردادماه ١۴٠٠ در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی برگزار گردید. 

در این جلسه که با حضور جمعی از نامزدهای شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شده بود، دانشجویان به بیان دیدگاه ها، نظرات و انتقادات خود پرداختند. 
از جمله سؤالات و دیدگاه‌های مطرح شده در این نشست طرح پروژه منوریل کرمانشاه، مسأله پالایشگاه کرمانشاه و روند واگذاری آن، هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها، فساد در شهرداری، امتیازات خاص برای برخی افراد، موضوع ترافیک شهری، زیباسازی شهری، ساماندهی معابر و ... بود.
در ادامه هر یک از کاندیداها ضمن پاسخ به سؤالات دانشجویان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و به موضوعاتی چون زد و بندها، عدم نظارت بر مصوبات شورای شهر، عدم شفافیت مالی کاندیداها و شورای شهر، خودسانسوری، عدم ارتباط با اصحاب رسانه و عدم توجه به فرهنگ در شهر کرمانشاه اشاره نمودند و همچنین تأکید کردند که هزینه های تبلیغاتی صورت گرفته آنان در این انتخابات از درآمد های شخصی است و انتقادها را در این زمینه وارد ندانستند. 

 

در پایان، هر یک از کاندیداها به اعلام برنامه‌ها و دفاع از عملکرد خود پرداخته و همچنین مورد سؤال و نقد دانشجویان قرار گرفتند.

 

 


شناسه : 1467273

آخرین اخبار