17 05 2021
121

برگزاری جلسۀ ستاد دانشگاهی «سومین دورۀ کنگرۀ شهدای دانشجو»

جلسۀ ستاد دانشگاهی «سومین دورۀ کنگرۀ شهدای دانشجو» روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور اعضای ستاد به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر علیپوریانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، کنگرۀ شهدا را فرصتی برای اثبات ایمان انسان در راه شهدا دانستند. وی ضمن انتقاد به وضعیت بایگانی دانشگاه رازی در خصوص شهدای دانشجو ابراز امیدواری کردند که کنگرۀ شهدای دانشجو نقطۀ عطفی در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دانشجو در خاطرۀ دانشگاه رازی باشد.

در ادامه دکتر نادری‌فر دبیر شورای راهبری ارتباطات دانشگاه در حوزۀ ریاست، در تأیید سخنان دکتر علیپوریانی، رسالت اصلی کنگره را زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا دانستند و به تأثیرات برگزاری کنگرۀ شهدا در دانشگاه رازی از جمله ترویج فرهنگ شهدا، عطرآگین نمودن دانشگاه به نام شهدای دانشجو، تکریم خانوادۀ این شهدای گرانقدر و توسعه اخلاق، رفتار و منش دانشجویی اشاره نمودند.

در پایان جلسه پس از ارائه نظرات و پیشنهادات توسط اعضا، مقرر گردید جلسات آتی به صورت حضوری برگزار گردد و بسیج دانشجویی دانشگاه مسئولیت و نظارت بر برنامه‌های کنگرۀ شهدای دانشجوی دانشگاه را عهده‌دار شود.

آخرین اخبار