318

آغاز به کار سامانه جامع مدیریت امور فرهنگی دانشگاه رازی

دکتر علی‌اکبر محسنی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی، از راه‌اندازی «سامانه جامع مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی»، ویژه انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی هنری و تشکل‌های سیاسی در این دانشگاه خبر داد.

 

ایشان افزود: این سامانه به منظور تسهیل و تسریع در فرآیندهای اداری از یکسال پیش به‌عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی جزئیات آن از مهرماه سالجاری به‌صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری واقع شد و از همین زمان فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر محسنی سامانه جامع مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی را سامانه‌ای به‌روز، جامع، پیشرفته و تسهیل کننده دانست و بیان کرد: این سامانه از آبان ماه سالجاری به صورت رسمی راه‌اندازی شد و در همۀ زمینه‌ها برای دانشجویان جامعه هدف، پاسخگوی نیازهای مورد نظر دانشجویان ذیربط و ذی‌نفع می‌باشد.

ایشان کاستن از مراجعات مستقیم دانشجویان به معاونت فرهنگی و اجتماعی، صرفه‌جویی در وقت، دقت و سرعت در انجام مکاتبات، شفافیت درخواست‌ها، تقاضاهای اداری و پاسخ‌گویی به آن‌ها و نظام‌بخشی به فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی دانشجویان را از مزایای سامانه جامع مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی برشمرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع، کامل و دقیق بودن کارنامه، سوابق و کلیه فعالیت‌های تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی، وضعیت گذشته، حال و آینده آنان و همچنین، روند رو به رشد یا کاهش فعالیت‌های جامعه هدف را از ویژگی‌های سامانه جامع مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه عنوان کرد.

دکتر محسنی در پایان یادآور شد: این سامانه در فرآیند دریافت تقاضاها، ارائه پیشنهادها، و تصویب برنامه‌های مورد تایید، نظارت و اجرای طرح‌های مصوب و نیز روند نظارت مالی و هزینه‌ها بسیار تسهیل کننده، شفاف، سریع و دقیق است.   


شناسه : 1009443

آخرین اخبار