Last News
4369
روابط عمومی دانشگاه رازی در جشنواره وزارت علوم درخشید + فیلم و عکس

کسب رتبه برتر کارشناس فعال و برتر دانشگاه‌های منطقه 5 کشور توسط روابط عمومی دانشگاه رازی

روابط عمومی دانشگاه رازی در جشنواره وزارت علوم موفق به کسب رتبه برتر کارشناس فعال و برتر دانشگاه‌های منطقه 5 کشور شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آئین گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، 26 اردیبهشت ماه 1403 با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در دانشکده دخترانه دکتر شریعتی برگزار شد

در این مراسم که مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور حضور داشتند، از برگزیدگان جشنواره دریچه، ویژه رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری تجلیل شد.

در جشنواره تجلیل از روابط عمومی‌های برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، (جشنواره دریچه)، روابط عمومی دانشگاه رازی خوش درخشید و عنوان کارشناس فعال و برتر دانشگاه‌های منطقه 5 کشور را به خود اختصاص داد.

در این مراسم، فاطمه محمدی کارشناس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی مفتخر به دریافت لوح تقدیر و هدیه از دست دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری شد.

کسب این عنوان نشان‌دهنده تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند روابط عمومی دانشگاه رازی در راستای اطلاع‌رسانی، انعکاس دستاوردها و ارتقاء جایگاه دانشگاه در سطح منطقه و کشور است. این موفقیت بدون شک، مایه افتخار و سربلندی دانشگاه رازی و جامعه علمی کشور خواهد بود.

جشنواره دریچه همه ساله با هدف تجلیل از فعالیت‌های برتر روابط عمومی‌ها و خبرنگاران حوزه آموزش عالی برگزار می‌شود و فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های آنان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه است.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم اظهار داشت: اگر رئیس دانشگاهی ارتباطش با روابط عمومی قوی نباشد اولین کسی که ضرر می‌کند خود رئیس دانشگاه است. مدیران روابط عمومی اگر نتوانند با رئیس خود ارتباط خوبی داشته باشند در کار خود موفق نیستند و برای موفقیت باید ارتباط خود را با روابط عمومی قوی نمایند.

دکتر زلفی‌گل با بیان اینکه مجموعه‌ای موفق است که برای جایگاه روابط عمومی اهمیت قائل باشد، افزود: انعکاس موفقیت‌های دانشگاه در بخش‌های مختلف باعث امیدآفرینی می‌شود، شما علمدار امید آفرینی هستید.

وی یادآور شد: از قدرت کادرسازی در روابط عمومی استفاده شود، هر فردی در دانشگاه نقشی را بر عهده دارد و روابط عمومی باید با برنامه ریزی مناسب برای مناسبت‌ها و برنامه‌ریزی مناسب اقدام‌نماید.

همچنین تعدادی از مدیران روابط‌عمومی‌ها به نمایندگی از مناطق 10‌گانه در خصوص چالش‌ها، مسائل و مشکلات پیش روی این حرفه و همچنین پیشنهادات خود در جهت امیدآفرینی و تبیین هر چه مطلوبتر دستاوردهای آموزش عالی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفتگو کردند.

دکتر امین زارع عضو هیأت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی از سخنرانان این مراسم بود که به نمایندگی از منطقه 5 سخنرانی کرد.

فیلم کامل سخنرانی دکتر زارع را در ادامه ببینید:

آخرین اخبار