Last News

چهارمین نشست کمیسیون دائمی دانشگاه رازی از دوره پنجم هیئت امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، چهارمین نشست کمیسیون دائمی دانشگاه رازی از دوره پنجم هیئت امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه، روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به صورت ترکیبی (حضوری و برخط) برگزار شد.

 در این نشست، اعضای حقیقی و حقوقی کمیسیون دائمی دانشگاه رازی از دوره پنجم هیئت امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه حضور داشتند.

اعضای کمیسیون پس از استماع بیانات دکتر علی شمسی پور مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون دائمی هیأت امنا و دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی وارد دستور کار جلسه شدند.

در این نشست، 40 دستور کار از کمیسیون دائمی دانشگاه رازی از دوره پنجم هیئت امنای دانشگاه رازی و دانشگاه صنعتی کرمانشاه بررسی شد که 10 پیوست داشت و عمدتاً مبتنی بر موضوعات پژوهشی در جهت اعتلا اهداف پژوهشی و توجه به هدفگذاری‌های دانشگاه تصویب شد.

یکی از موضوعات مهم دستور کارها، اصلاح و تنظیم شیوه‌نامه‌های پژوهشی بود که پس از ارائه دفاعیات دکتر مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، اصلاحات لازم  در راستای تقویت فضای پژوهشی دانشگاه اعمال و شیوه نامه‌ها تصویب شدند.

تصویب چارت تشکیلات تفصیلی دانشگاه و نمودار سازمانی دانشگاه از اهم موضوعات دیگر در دستور کارهای کمیسیون بود.

دستور کار مهم دیگر بررسی و تصویب آیین‌نامه و اختصاص امکانات و فضاهای موجود به پارک علم و فناوری دانشگاه رازی بود.

در خصوص تقویت زیرساخت‌ها نیز مصوباتی صورت گرفت؛ در این راستا اتخاذ تدابیری برای حمایت از تولید و تجاری‌سازی فرآورده‌های لبنی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با هدف بهره‌وری بیشتر و ایجاد یک ساختمان با امکانات تولید فرآورده‌های لبنی و نیز تهیه برخی ماشین آلات کشاورزی و وسایل نقلیه خودرویی از دیگر مصوبات بود.

آخرین اخبار