Last News

سرپرست دانشگاه با انتشار پیامی، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن را به تمامی زنان و بانوان همکار شاغل در دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.

دکتر محمّدنبی احمدی در این پیام، ضمن اشاره به فضائل حضرت فاطمه (س) و ضرورت بهره‌گیری از معنویت وجود آن حضرت، این روز فرخنده را تبریک گفت.

در پیام سرپرست دانشگاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ فَصَلّ‏ِ لِرَبِّکَ وَ انحَرْ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْترَ»

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق، قلّه رفیع فضائل ریحانه رسول(ص)؛ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، الگوی یگانه زن در تاریخ و آموزگار بزرگ عشق و ایثار؛ بهترین فرصت برای گرامیداشت جایگاه رفیع زن و مقام بی‌همتای مادر است.

بی‌تردید؛ توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) نه تنها برای زنان جامعه ما، بلکه برای آحاد مرد و زن مسلمان و هر انسان طالب حق و حقیقت، سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان را از غبار گمراهی و انحراف رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون نماید.

اینجانب ضمن پاسداشت مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا (س)، گرامیداشت روز زن و مقام مادر، این روز فرخنده را به مسلمانان جهان و همه‌ زنان مؤمن ایران اسلامی، به‌ویژه بانوان محترم دانشگاه رازی، تبریک عرض نموده و امیدوارم محیط دانشگاه و جامعه از عطر وجود آن بی‌بدیل خلقت، معطر گردد و با تکیه بر دانش و توان بانوان گرانقدر دانشگاه که در تمامی مراتب دانشگاه؛ از جمله اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان حضور فعال دارند، در مسیر پبشرفت و تعالی هرچه بیشتر این مجموعه حرکت نماییم.

 سلامتی و دوام توفیق همه بانوان دانشگاهی؛ اعم از استاد، کارمند و دانشجو، را به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره(س) از پیشگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمّدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

Tags:

دانشگاه رازی
سرپرست دانشگاه رازی
دکتر محمدنبی احمدی
ولادت حضرت فاطمه
بزرگداشت روز زن

آخرین اخبار