Last News

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، طی پیامی، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه با صدور پیامی به شرح ذیل فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«آنچه که موجب تسلّی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است». امام خمینی(ره)

هفته دولت یادآور روزهای ماندگار و مملو از شور و شعف خدمتگزاری دولتمردان انقلاب اسلامی است، آنان که فارغ از توجه به پست و مقام همواره در اندیشه خدمت به مردمان این سرزمین و کسب رضای باری تعالی بودند.

با درود بیکران بر ارواح مطهر شهیدان «رجایی» و «باهنر» و همه شهدای دولت جمهوری اسلامی ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با گرامیداشت سه سال خدمت جهادی دولت سیزدهم به‌ویژه شهیدان الگو و ماندگار ایران اسلامی «سید ابراهیم رئیسی» و «حسین امیرعبداللهیان»، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان انقلابی و خدوم ایران اسلامی به خصوص مدیران مخلص و جهادی استان کرمانشاه تبریک عرض می‌نمایم.

همچنین فرصت را مغتنم می‌شمارم تا از فعالیت‌های ارزشمند یاوران علمی دانشگاه رازی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم، همچنانکه در نظام مقدس اسلامی، کارمندان و کارکنان در کسوت خدمتگزاری به جامعه، جایگاهی بس والا و با ارزش در نزد پروردگار متعال دارند.

بدینوسیله، فرارسیدن گرامیداشت روز کارمند را به همه کارمندان خدوم و پرتلاش دانشگاه رازی که حقیقتاً یاوران علمی و جهادگران قطب آموزش عالی در استان کرمانشاه هستند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای همه مدیران و کارکنان دولت چهاردهم مسئلت می‌نمایم، امیدکه همه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) موفق و مؤید باشند. 

محمدنبی احمدی 
رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار