Last News

اولین جلسه هماهنگی کمیته‌ها و جشنواره‌های هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه در سالن جلسات معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، اولین جلسه هماهنگی کمیته‌ها و جشنواره‌های هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه، ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، دکتر کیانوش چقامیرزا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در سخنانی، ضمن خیرمقدم به حاضرین، با اشاره به تشکیل ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: تعداد 7 کمیته و تعدادی جشنواره در هفته پژوهش و فناوری امسال داریم که برای هر یک از این کمیته‌ها و جشنواره‌ها متولی تعیین شده است.


 

وی با اشاره به اینکه نخستین جلسه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش و فناوری در شهریور ماه برگزار شد، افزود: در حال حاضر دبیران کمیته‌ها و جشنواره‌ها مشخص و ابلاغ صورت گرفته است.

دکتر براتی مدیر امور پژوهشی دانشگاه نیز با بیان اینکه پیش‌نویس دستورالعمل هفته پژوهش و فناوری اعلام شده است، افزود: یکی از موضوعاتی که تازه به برنامه‌های امسال اضافه شده؛ جشنواره تجلیل از فرمانداران، بخشداران و دهیاران فعال در حوزه پژوهش و فناوری است.

وی از تشکیل کمیته‌های اطلاع رسانی و تبلیغات، اجرایی، کارگاه‌های آموزشی، علمی، سخنرانی‌ها و همایش‌ها، تورهای پژوهشی، ارزیابی و گزارش عملکرد برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در استان کرمانشاه خبر داد.


 

دکتر براتی افزود: سال گذشته ۱۱ جشنواره در طول برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری برگزار شد و امسال ما ۱۲ جشنواره را خواهیم داشت، وظایف هر یک از دستگاه‌ها نیز مشخص شده است و امسال دانشگاه رازی دبیر جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و دبیر جشنواره دانشجویان نخبه و برگزیده استان خواهد بود.

همچنین در این نشست، مسئولان هر یک از کمیته‌ها و جشنواره‌های هفته پژوهش و فناوری به بیان گزارش مختصری از فعالیت‌های صورت گرفته پرداختند.

حاضرین نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود برای برگزاری هرچه بهتر و خلاقانه‌تر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه را بیان کردند.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری، برگزاری تورهای علمی، ارائه پیشنهادات در راستای ارتقا و بهبود فعالیت‌های ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، برگزاری جشنواره دانش آموز پژوهشگر، معرفی دستگاه اجرایی برتر در حوزه پژوهش و فناوری از جمله موضوعات بود.

همچنین برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری ر به عنوان یک برنامه داخلی در دستگاه‌های اجرایی استان علاوه بر برنامه کلی استانی نیز مطرح شد.

شایان ذکر است، برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه در هفته سوم آذر ماه ۱۴۰۳ برگزار و متعاقباً جزئیات برنامه‌ها و زمان و مکان آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

آخرین اخبار