Last News

نشریه "کرسی‌های نظریه‌پردازی و نوآوری در علوم انسانی" برای نخستین بار توسط دبیرخانه کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه رازی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشریه «کرسی‌های نظریه‌پردازی و نوآوری در علوم انسانی» به همت دبیرخانه کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه رازی و با همکاری دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد.

دبیرخانه کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره علمی دانشگاه رازی با همکاری دبیرخانه مرکزی هیات حمایت از کرسی‌های نطریه‌پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور فراهم ساختن بسترهای لازم علمی و تقویت کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره علمی، نشریه کرسی‌های نظریه‌پردازی و نوآوری در علوم انسانی را منتشر می‌کند.

این نشریه به‌صورت دو فصلنامه علمی و پژوهشی در هر شماره با دوازده مقاله علمی و پژوهشی در زمینه مسائل نظری و نظریه‌پردازی، نوآوری، نقد عالمانه ایده‌ها و نظریات رایج و طرح پیشنهادات و دیدگاه‌های نوین در حوزه علوم انسانی و معارف دینی، نتایج و دستآوردهای حاصل از برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی و نقد و مناظرات علمی را در چارچوب مقررات و شیوه‌نامه نشریه منتشر می‌کند.

از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، اندیشمندان، علاقه‌مندان به مطالعات علوم انسانی و معارف اسلامی دعوت می‌شود که آثار علمی، دیدگاه‌ها، نظریات و آراء خود را به آدرس الکترونیکی نشریه کرسی‌های نظریه‌پردازی و نو آوری در علوم انسانی ارسال نمایند.

برای مشاهده و دریافت مقالات منتشرشده به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://tbih.razi.ac.ir

شناسنامه نشریه

صاحب امتیاز: دانشگاه رازی

مدیر مسئول: دکتر روح اله بهرامی

سردبیر: دکتر تورج زینی‌وند


 

آخرین اخبار