Last News

مراسم بزرگداشت مقام شهید راهِ خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان در دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مراسم بزرگداشت مقام شهید راهِ خدمت؛ حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و انقلابی کشورمان و همراهان شهید ایشان، با سخنرانی دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه، شامگاه دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور جمعی از دانشجویان در حسینیه پیامبر اعظم(ص) دانشگاه رازی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر شعبانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی و جمعی از مدیران، معاونین و استادان دانشگاه نیز حضور داشتند.

این مراسم به همت هیئت محبان اهل بیت (علیهم‌السلام) دانشگاه رازی برگزار شد.

دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: خداوند در هر زمانی اولیاء خود را معرفی می‌کند تا راه گم نشود و در این برهه نیز شهید رئیسی را به مردم و به ویژه به ما مسئولین معرفی کرد که اگر در طول خدمت ساعتی را هدر بدهیم، باید در پیشگاه خداوند متعال و شهدا جوابگو باشیم.

استاندار کرمانشاه به اتصال شهید رئیسی به امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: اتصال این وجود نازنین به علی بن موسی الرضا (ع) موضوعی است که باید روی آن تامل کنیم که چطور می‌شود شخصیتی تا این حد در همه ابعاد زندگی‌اش به امام رضا (ع) متصل باشد، به‌طوریکه روزی که ریاست جمهوری را تحویل گرفت و روزی که آن را تحویل داد، در روز ولادت این امام بزرگوار بود.

دکتر صحرایی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شهید آیت‌الله رئیسی را صادق بودن ایشان دانست و افزود: ایشان خود را سرباز رهبری می‌دانست و در این سخن صادق بود و طبق تأکیدات مقام معظم رهبری در حال تلاش و جهاد بود تا برای رسیدن انقلاب اسلامی به قله در دل مردم امیدواری ایجاد کند.

وی بیان کرد: او در حد توانِ خود نشان داد که می‌توان کارخانه‌های راکد را دوباره به چرخه اقتصاد بازگرداند، می‌توان دست روی کار‌های بزرگ گذاشت و آن‌ها را اجرایی کرد. او کار‌هایی را شروع کرد که شاید خیلی‌های دیگر از انجام آن واهمه داشتند.

دکتر صحرایی افزود: جدیت شهید آیت‌الله رئیسی در خدمت‌رسانی مثال‌زدنی بود، ما برای خدمت به مردم باید مانند ایشان باشیم و روز به روز با انگیزه و عزم و جدیت بیشتری مسیر خدمت‌رسانی را ادامه دهیم و این را به جهان نیز مخابره کنیم و نشان دهیم که اگرچه عزیزی از میان ملت ما رفته، اما خدمت هنوز ادامه دارد.

 

آخرین اخبار