Last News

جمعی از دانشجویان دانشگاه در قالب اردوی دانشجویی، در چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی عازم شهر شیرود شدند بر مزار آن شهید والامقام حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جمعی از دانشجویان دانشگاه در قالب اردوی دانشجویی، در چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی عازم شهر شیرود شدند و با حضور در گلزار شهدا با نثار گُل و قرائت فاتحه، به روح بلند آن شهید والامقام ادای احترام کردند.

دانشجویان دانشگاه رازی همچنین از خانواده گرانقدر شهید شیرودی در چهل و سومین سالگرد آن شهید گرامی تقدیر کردند.

همچنین شهردار و شورای اسلامی شهر شیرود از زائران چهل و سومین سالگرد شهادت شهید شیرودی دانشجویان دانشگاه رازی تقدیر به عمل آوردند.

شهید علی‌اکبر شیرودی از خلبانان ماهر و متعهد هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با مزدوران بیگانه و منافقین در غرب ایران مقابله کرد و در پاک‏سازی این منطقه از عناصر آشوب‏گر وابسته به بیگانگان، نقش بسزایی داشت.

با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان، شهید شیرودی به صف رزمندگان پیوست و بارها مواضع دشمن بعثی را در سخت‏‌ترین شرایط، هدف حملات هوایی قرار داد. شهید شیرودی در یکی از این عملیات‏‌ها، پس از انجام موفقیت‌‏آمیز مأموریت خود، به آرزوی دیرینه‏اش یعنی شهادت در راه خدا رسید. او علاوه بر کاردانی در زمینه‏‌های نظامی، فردی خود ساخته و با اخلاص بود.

آخرین اخبار