Last News

جلسه شورای دانشگاه به ریاست دکتر محمدنبی احمدی برگزار و  از عوامل اجرایی دست اندرکار در جشنواره شهید رجایی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جلسه شورای دانشگاه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ به ریاست دکتر محمدنبی احمدی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این جلسه، معاونین و مدیران حوزه‌های مختلف دانشگاه در خصوص برنامه‌ها، تدابیر و اقدامات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید گزارشی را ارائه دادند.

دکتر امین زارع مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در آغاز این نشست ضمن خیرمقدم به میهمانان با تشریح دستور کار جلسه در سخنانی اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم و با یاری خداوند متعال و همت همه مدیران، کارکنان و معاونین دانشگاه باید استقبال سال تحصیلی جدید و نودانشجویان برویم.

در ادامه دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با تبریک ایام مبارک ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و با گرامیداشت هفته وحدت در سخنانی اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم و بحمدالله همه بخش‌های دانشگاه در تدارک یک استقبال باشکوه از دانشجویان عزیز و استادان گرامی هستند.

دکتر احمدی برنامه‌های ابتکاری و توجه ویژه به نوآوری در اجرای برنامه‌های استقبال از دانشجویان را مورد تأکید قرار داد و افزود: حوزه‌های مختلف دانشگاه به ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی باید با توجه به عنصر ابتکار و خلاقیت به استقبال سال تحصیلی جدید بروند و شاهد یک محیط با نشاط، با انگیزه و پرامید در فضای دانشگاه باشیم.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی گسترده قوانین و مقررات دانشگاه در همه حوزه‌ها به ویژه مسائل آموزشی، انتخاب واحد، خوابگاهی، عفاف و حجاب و... برای آشنایی دانشجویان به ویژه دانشجویان نوورود شد.

دکتر احمدی همچنین حفظ پاکیزگی، نظافت و زیبایی محیط دانشگاهی را مورد تاکید قرار داد و افزود: خوشبختانه دانشگاه رازی در بحث زیبایی منظر و فضای سبز و همچنین پاکیزگی و نظافت محیط از یک وضعیت بسیار خوب نسبت به بخش‌های مختلف در استنان برخوردار است و از دست اندرکاران این حوزه تشکر می‌کنم.

در این جلسه رؤسای دانشکده‌ها در خصوص مسائل، مشکلات و نیازهای موجود در بحث زیرساخت‌ها، تجهیزات، خوابگاه‌های دانشجویی و... مباحثی را مطرح کردند.

در این جلسه همچنین اعلام شد که سیستم ورود و خروج هوشمند و سامانه حضور و غیاب هوشمند برای دانشجویان به زودی در دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان نوورود و برگزاری آیین استقبال و نشست‌های توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه از عوامل اجرایی دست اندرکار در جشنواره شهید رجایی با حضور ریاست دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است، در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور که یکم مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی و دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه مفتخر به دریافت لوح سپاس از دست مقام مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

آخرین اخبار