Last News

سی‌امین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، ۸ لغایت ۱۱ خرداد به میزبانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جلسه ستاد شاهد و ایثارگر، سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰، به ریاست دکتر محمدنبی احمدی، در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست، خشایار شیخی مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه رازی، در سخنانی، اظهار داشت: با یاری خداوند متعال، سی‌امین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، ۸ لغایت ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

شیخی با اشاره به برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت گرفته برای میزبانی این گردهمایی افزود: در این راستا، پنج کمیته در حوزه پذیرش، تغذیه، اسکان، پشتیبانی، روابط عمومی و تشریفات با شرح وظایف مشخص تشکیل شده است.

شیخی با بیان اینکه فرآیند تشریفات و پذیرش به صورت الکترونیک انجام می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پذیرش میهمانان غروب روز سه‌شنبه هشتم خرداد ماه انجام می‌شود و این گردهمایی 11 خرداد با برگزاری آیین اختتامیه به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه جزئیات بیشتر این گردهمایی اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: خوشبختانه ظرفیت و پتانسیل خوبی برای میزبانی شایسته و برگزاری این رویداد ملی در دانشگاه رازی فراهم است و طی جلسه‌ای با مسئولان وزارت علوم، آمادگی و ظرفیت‌های دانشگاه برای میزبانی اعلام و تشریح گردیده است.

در ادامه حاضرین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص تمهیدات لازم برای برگزاری این گردهمایی پرداختند.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه پس از استماع توضیحات مطرح شده در این نشست، اظهار داشت: تمام بخش‌ها و معاونین دانشگاه باید همکاری کامل را با امور شاهد و ایثارگر دانشگاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این گردهمایی داشته باشند.

دکتر احمدی برنامه‌ریزی دقیق، منظم و استفاده از خلاقیت و نوآوری در برگزاری سی‌امین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور را مورد تأکید قرار داد و افزود: در فرصت باقیمانده برنامه‌ریزی و ارزیابی دقیقی صورت گیرد که می‌توانیم میزبان این رویداد ملی در دانشگاه رازی باشیم و یا در عتبات عالیات.

دکتر احمدی همچنین برنامه‌ریزی دقیق برای تشریفات شایسته و پوشش رسانه‌ای این رویداد را مورد تأکید قرار داد و افزود: کیفیت بالا در برگزاری گردهمایی، برنامه‌های جذاب، خلاقیت و نوآوری در آیتم‌های مختلف مورد توجه دست اندرکاران این رویداد باشد.


 

آخرین اخبار