Last News

طی صدور حکمی از سوی سرپرست دانشگاه رازی، دکتر حسن مرادی، به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده فنی و مهندسی، 30 آذر ماه 1400 با حضور دکتر محمدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه، معاونان و تعدادی از مدیران دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمين جواد افشارنجفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تسلیت ایام فاطمیه (س) و آرزوی توفیق برای همگان، از زحمات و تلاش‌های دکتر محسن حیاتی رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ارزش خدمت به مردم از منظر آیات و روایات گفت: خدمت به جامعه از خصلت‌های والای انسانی است و باید از فرصتی که خداوند متعال برای خدمت به جامعه به ما عطا نموده استفاده کنیم و بدانیم که این فرصت‌ها محدود هستند.

در ادامه، دکتر محمدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همگان اظهار داشت: از تلاش‌های بی‌وقفه چندین ساله دکتر حیاتی در جهت پیشبرد اهداف دانشکده و همچنین از دکتر حسن مرادی به جهت پذیرش مسئولیت ریاست دانشکده فنی و مهندسی قدردانی می‌نمایم و استمرار موفقیت در فعالیت‌های علمی این عزیزان را در ظلّ توجهات خداوند سبحان مسألت دارم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، همه ظرفیت‌ها و امکانات علمی دانشکده فنی و مهندسی در جهت پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش این مجموعه به کار گرفته شود و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقاء و اعتلای روزافزون این مجموعه فراهم گردد.

در ادامه دکتر محسن حیاتی، رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی در سخنانی به ارائه گوشه‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در این دانشکده طی 6 سال گذشته پرداخت.

وی با تبریک انتصاب دکتر حسن مرادی به سمت رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی افزود: امیدوارم جریان سیّال آموزش و پژوهش در دانشکده همواره در مسیر کمک به حل مشکلات جامعه باشد و از ظرفیت و پتانسیل دانشجویان و فارغ التحصیلان استفاده شود.

دکتر حیاتی با یادآوری اینکه دانشکده فنی و مهندسی پتانسیل بالایی برای ارتقاء جایگاه دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی دارد، بر ایجاد فضای پویا و پرنشاط علمی و پژوهشی برای فعالیت هرچه بیشتر دانشجویان و اساتید تأکید کرد.

در ادامه دکتر حسن مرادی، رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی ضمن قدردانی از حُسن اعتماد سرپرست دانشگاه و همچنین قدردانی از زحمات چندساله دکتر محسن حیاتی، رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی در سخنانی اظهار داشت: دکتر حیاتی از چهره‌های بین‌المللی هستند و امیدواریم بتوانیم همواره از تجارب ایشان نهایت بهره‌مند باشیم.

وی همچنین برنامه‌ریزی برای ایجاد کارگروه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف در دانشکده با هدف تقویت ارتباط بیشتر دانشگاه با بخش صنعت، تقویت زمینه‌های حضور اعضای هیئت علمی در بخش صنعت در قالب فرصت‌های مطالعاتی و توسعه تعریف دروس بین رشته‌ای را از جمله برنامه‌های آینده خود ذکر کرد.

در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات چندساله دکتر محسن حیاتی رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی، دکتر حسن مرادی به عنوان رئیس جدید این دانشکده منصوب شد.
 

Tags:

دانشگاه رازی
محسن حیاتی
محمدنبی احمدی
سرپرست دانشگاه
حسن مرادی
دانشکده فنی و مهندسی

آخرین اخبار