Last News

جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه با حضور اعضا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل جلسه داد.

در ابتدای جلسه، خشایار شیخی رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر و دبیر ستاد شاهد ضمن تشکر و قدردانـی از حمایت‌های دکتر احمدی ریاست دانشگاه و رئیس ستاد شاهد و ایثارگـر و همچنین با قدردانی از دکتر شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در راستای حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های این گروه در سال گذشته در خصوص مطالبات از بنیاد شهیـد و امور ایثارگران، اجرای طرح استاد مشاور و برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی و برگزاری سی‌امین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، مباحثی را بیان کرد.

همچنین دکتر خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، استان کرمانشـاه ۹۸۰۰ شهید والامقام و بیش از ۲۳ هزار جانباز و ۱۸۰۰ آزاده سرافراز تقدیم میهن اسلامی نموده است.

وی در خصوص روند مطلوب رسیدگی به امور آموزشـی و فرهنگی دانشجویان جامعه هدف و همچنین برگزاری منظم جلسات ستاد شاهـد و ایثارگر بصورت دو ماه یکبار، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت دوره ای، آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان اشاراتی داشت.

در ادامه این جلسه، اعضـای  ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه  در خصوص برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مطالبی بیان کردند.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه رازی پس از استماع نقطه نظرات حاضرین، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ضرورت تلاش برای پاسداشت مقام شهیدان و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سخنانی اظهار داشت: در خصوص تولیدات فرهنگی و مستندسازی زندگی‌نامه شهدای دانشجو و وصیت نامه شهدای دانشجو تاکنون کار عمیقی صورت نگرفته است و در این زمینه با پیگیری دکتر دادفر فعالیت‌هایی در دانشگاه در حال انجام است.

وی همچنین در خصوص حمایت همه جانبه از فعالیت‌های گروه دانشجویــان شاهد و ایثارگر و برگزاری سی‌امین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مباحثی مطرح کرد.

 

آخرین اخبار