Last News

دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن بازدید از درمانگاه دانشگاه رازی با دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 22 مهر ماه 1403 با حضور در دانشگاه رازی، دیدار و نشست صمیمانه‌ای با دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه داشت.

در این دیدار که معاونین دانشجویی، اداری- مالی و مدیریت منابع، مدیر دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه نیز حضور داشتند، با توجه به جامعه هدف دانشگاه رازی که بیش از 14 هزار نفر در این مجموعه مشغول به تحصیل و خدمت هستند، در خصوص ضرورت تأمین پزشک عمومی، پرستار و دندانپزشک و همچنین تجهیزات برای درمانگاه دانشگاه بحث و رایزنی شد.

دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه ضمن خیرمقدم به ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه مادر استان و یک مجموعه گسترده با برخوداری از بیش از 10 هزار دانشجو در مقاطع مختلف و بیش از 2 هزار عضو هیأت علمی، استاد مدعو، یاوران علمی و کارکنان در بخش‌های مختلف، نیازمند به خدمات درمانگاهی روزانه می‌باشد، لازم است که در خصوص تأمین پزشک و کادر درمانی و همچنین تجهیزات مورد نیاز درمانگاه پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.

دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: ما برای تأمین پزشک و کادر درمانی مورد نیاز درمانگاه دانشگاه رازی حمایت لازم را خواهیم داشت، در این راستا مکاتبات لازم در خصوص درخواست دانشگاه رازی برای تأمین پزشک و نیروی انسانی برای درمانگاه صورت گیرد و ما پیگیری خواهیم کرد.

در ادامه دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همراهی دکتر محمدنبی احمدی رباست دانشگاه رازی بازدیدی از درمانگاه دانشگاه و بخش‌های مختلف آن داشتند و از نزدیک در جریان وضعیت آن از نظر تجهیزات، نیروی انسانی و... قرار گرفتند.

در این راستا، مقرر شد که دانشگاه رازی نیازهای خود در خصوص تأمین پزشک، دندانپزشک و کادر درمانی از طریق مکاتبات رسمی اعلام نماید و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قول مساعد برای پیگیری و تامین نیروی انسانی مورد نیاز درمانگاه دانشگاه را داد.

آخرین اخبار