Last News

دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه رازی در طرح ملی ضیافت ایثار به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین افتتاحیه سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار  (دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر) پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در روز جمعه 29 تیرماه ۱۴03 در تالار قدس حرم مطهر رضوی در شهر مشهد مقدس با حضور تعداد 400 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر بیش از 100 دانشگاه از سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، اعضای هیأت رییسه دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین تعدادی از مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها برگزار شد.

در اولین روز شروع این طرح نیز دانشجویان شرکت کننده با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه فردوسی مشهد به مقام شامخ شهیدان وطن ادای احترام نمودند.

سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار در بخش برادران از 28 تیرماه لغایت 5 مرداد و در بخش خواهران از 3 مرداد لغایت 10 مرداد در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

در این مراسم، با حمایت‌ ریاست دانشگاه و مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، تعداد 11 نفر از دانشجویان پسر ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه رازی در تمامی مقاطع تحصیلی در این طرح حضور یافتند و آقایان مجید معصومی پور و فرهاد نیک نیز با ابلاغ سازمان امور دانشجویان به‌عنوان عوامل اجرایی این طرح ملی حضور خواهند داشت.

آخرین اخبار