Last News
30134
در مرکز استارتاپ دانشگاه رازی؛

«کمپین صنعت و دانشگاه» راه‌اندازی شد

«کمپین صنعت و دانشگاه» در مراسمی با حضور جمعی از اساتید، صنعتگران، صاحبان کسب وکار و ایده و دانشجویان، در دانشگاه رازی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، طی مراسمی با حضور جمعی از اساتید، صنعتگران، صاحبان کسب وکار، ایده‌پردازان و دانشجویان، در مورخ 21 دی ماه 1400، در مرکز استارتاپ دانشگاه رازی، «کمپین صنعت و دانشگاه» راه‌اندازی شد.

بر اساس اعلام مدیر مرکز استارتاپ دانشگاه رازی؛ جلسات هفتگی منظم با هدف بحث و تبادل نظر میان ایده‌پردازان با صنعتگران و صاحبان کسب و کار در این مرکز برگزار خواهد شد.

دکتر مهدی طلایی افزود: دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۰ صبح در مرکز استارتاپ دانشگاه رازی منتظر سرمایه‌گذاران، ایده‌پردازان، صاحبان کسب و کار و دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه‌مند به کارآفرینی هستیم.

دکتر طلایی هدف از راه‌اندازی «کمپین صنعت و دانشگاه» را استفاده از تجربیات اساتید و ایده‌پردازی‌های سازنده توسط دانشجویان در راستای کمک به رفع مسائل بخش صنعت دانست و ابراز امیدواری کرد: این کمپین راهگشای تقویت کارآفرینی و ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه باشد.

وی برقراری ارتباط میان ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران، حمایت از مراکز رشد، گسترش جلسات هم‌اندیشی، گفتگو و تبادل نظر در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و تجاری برای کمک به بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال استان را از اهداف دیگر عنوان کرد: مرکز استارتاپ دانشگاه رازی پذیرای ایده‌پردازان در حوزه‌های مختلف است.

 

دکتر طلایی همچنین با اشاره به دیگر فعالیت‌های مرکز استارتاپ از برگزاری «ششمین رویداد ایده‌شو سلامت» خبر داد و یادآور شد: این رویداد در راستای «چهاردهمین فراخوان طرح‌های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه» 20 دی ماه سال 1400 در مرکز استارتاپ استان درحالی برگزار گردید که مجریان طرح‌های سلامت محور استان در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، داروسازی، تغذیه و فناوری اطلاعات توانستند در حضور داوران علمی مربوطه و سرمایه گذاران، طرح خود را ارائه داده و مورد بررسی قرار گرفت.

 در «ششمین رویداد ایده شو سلامت»، مدیران ارشد فناوری استان کرمانشاه از دانشگاه علوم پزشکی، مرکز استارتاپ استان، دانشگاه رازی، کارخانه نوآوری و پارک علم و فناوری حضور داشتند.

آخرین اخبار