159

گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه 5 ورزش کشور

 

جلسه مدیران تربیت بدنی منطقه 5 ورزش دانشگاه های کشور با حضور مدیران منطقه و سرکار خانم دکتر روز بهانی مسئول ورزش همگانی و نماینده اداره کل ورزش سازمان امور دانشجویان به میزبانی دانشگاه ایلام در تاریخ 98/2/2 برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سرکار خانم دکتر روز بهانی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارش اقدامات اداره کل تربیت بدنی طی سال 1397 پرداختند و هدف از این بازدید دوره ای را پیگیری هزینه کرد ها و فعالیت های ادارات  تربیت بدنی دانشگاه های منطقه عنوان کرد .

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارشناسان منطقه عنوان کرد طی ماه های آتی مقرر است در گردهمایی سالانه مدیران از همکاران فعال و دبیران مناطق تقدیر بعمل آید.

در ادامه جلسه دکتر شهریار عباسیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی و دبیر منطقه 5 پس از عرض خیر مقدم و گزارش فعالیت های ورزشی منطقه ، موارد مورد بحث مدیران منطقه را برای بحث و تبادل نظر مطرح نمودند. 

در پایان جلسه با توجه به درخواست بیشتر مدیران دانشگاه ها از طرف دبیر منطقه پیشنهاد گردید که کمک هایی در خصوص تجهیز و راه اندازی فضا های ورزشی از سوی اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان حمایت های لازم صورت گیرد.

 


شناسه : 912676