178

نشست هم‌اندیشی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی با حوزه آموزش و پژوهش نیروی انتظامی استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست هم‌اندیشی جمعی از مدیران حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی با مسئولان حوزه آموزش و پژوهش نیروی انتظامی استان کرمانشاه، با هدف گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی، روز سه‌شنبه ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۸ به همت واحد ارتباط با جامعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، در سالن جلسات آن معاونت برگزار شد.

در این جلسه، پیرامون زمینه‌های همکاری دوجانبه بحث و تبادل نظر شد. ارائه خدمات آموزشی از سوی دانشگاه رازی به نیروی انتظامی، تبیین پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه، انجام پروژه‌های پژوهشی مورد نیاز نیروی انتظامی توسط دانشگاه در قالب پایان‌نامه از مهم‌ترین مباحث مطرح شده بود.

ارائه خدمات آموزشی در حوزه پهپاد، امنیت شبکه، فناوری اطلاعات، روانشناسی، دوره‌های مدیریتی و معماری سازمانی از جمله حوزه‌های پیشنهادی دانشگاه رازی جهت همکاری با نیروی انتظامی بود که با استقبال مسئولان انتظامی مواجه شد.

همچنین مقرر شد، در آینده‌ نزدیک تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه رازی و نیروی انتظامی استان کرمانشاه در راستای اجرای اهداف تعریف شده منعقد شود.

در این نشست، دکتر منکرسی مدیر مرکز آپا دانشگاه، دکتر بختیاری مدیرکارآفرینی، پژوهش های کاربردی و ارتباط با جامعه دانشگاه، دکتر رستمی مسئول مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی دانشگاه و دیگر مسئولان حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه حضور داشتند.


شناسه : 936452