سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر  شاهد و ایثار گر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، از تاریخ 1401/05/28 لغایت 1401/06/06 در تابستان 1401 به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می شود .

در این دوره از سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر  شاهد و ایثار گر دانشگاه رازی در 7 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی و شنا به رقابت می پردازند.

تعداد شرکت کنندگان در بخش پسران 21 ورزشکار به همراه مربی سرپرست و تعداد شرکت کنند گان در بخش دختران 11 ورزشکار به همراه مربی و سرپرست در این رقابت ها حضور پیدا می کنند.

سرپرست کل برگزاری این المپیاد در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه این المپیاد با هدف فرهنگ‌سازی ورزش و توجه به ‌سلامت جسم و روان دانشجویان برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: این رویداد را فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های 144 شهید از خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان می‌دانیم. ما علاوه بر این که باید فرهنگ شهادت و ایثارگری را در خود بالا ببریم باید ارزش‌گذاری ویژه‌ای نسبت به افرادی که در این راستا فداکاری کرده‌اند؛ داشته باشیم. بنابراین در این المپیاد ترکیبی از دانش، ورزش و ارزش وجود دارد. امیدوار هستیم این سه بعد به جامعه غیر ایثارگران نیز تسری یابد.

دانشگاه رازی کرمانشاه بین 20 دانشگاه در رشته شنا توانست با کسب 58 امتیاز  بعد از دانشگاه های فردوسی مشهد، الزهرا و اصفهان در جایگاه هفتم قرار گرفت.

اسامی نفرات دارای رتبه:

  1. کیمیا مارابی در رشته شنا کسب مقام پنجم در ماده 33 متر قورباغه
  2. هانیه انسان در رشته شنا کسب مقام هشتم در ماده 33 متر کرال پشت
  3. کیمیا مارابی در ماده 66 متر آزاد کسب مقام ششم

آخرین اخبار