دبیرکل انجمن‌های علمی دانشجویی و اعضای کارگروه نظارت و پشتیبانی بر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه رازی در سال تحصیلی 1403-1404 انتخاب شدند.

در جلسه‌ای که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیر پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی، کارشناس انجمن‌های علمی دانشجویی و دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده‌ها روز یکشنبه 3 تیرماه 1403 برگزار شد. جناب آقای مهندس هادی کیانی‌نژاد، دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و دبیر دانشکده علوم و مهندسی کشاورزی، برای دومین سال متوالی به عنوان دبیرکل انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه رازی در سال تحصیلی 1403-1404، انتخاب گردید.
دبيرکل انجمن‌های علمی دانشجویی مسئوليت برگزاری جلسات شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و پيگيری و نظارت بر اجرای مصوبات آن و ارائه گزارش مستمر به شورا را بر عهده دارد. همچنين دبيرشورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه به عنوان نماینده دانشگاه در مجامع و جلسات خارج از دانشگاه حضور خواهند داشت.
از جمله وظايف شورای دبيران  انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.
1ـ پيشنهاد و تصويب طرح‌های مشترک و هماهنگی در اجرای آن برنامه‌ها 
2ـ انتخاب نمايندگان دانشجویی عضو کارگروه نظارت و پشتیبانی بر انجمن‌های علمی دانشجويی دانشگاه 
3ـ معرفی يک نفر ناظر برای هيأت اجرايی انتخابات انجمن‌های علمی دانشجويی
4ـ تصويب آيين‌نامه داخلی مشترک انجمن‌های علمی دانشجويی دانشگاه و آيين‌نامه داخلی شورای دبيران در چارچوب اين آيين‌نامه
5ـ ايجاد هماهنگی و رسيدگی به مسائل بين انجمن‌های علمی دانشجویی

همچنین، در این جلسه خانم‌ها مریم جلالی نژاد (دبیر انجمن زبان و ادبیات عرب و دبیر دانشکده ادبیات و علوم انسانی)، بیتا عباسی (دبیر انجمن علمی کشاورزی و کارآفرینی و دبیر انجمن های بین رشته‌ای) و زینب مالکی (دبیر انجمن علمی آمار و دبیر دانشکده علوم پایه) به عنوان اعضای دانشجویی کارگروه نظارت و پشتیبانی بر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه انتخاب شدند.
 

آخرین اخبار