1619
اطلاعیه شماره 4 ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه رازی؛

کلاس‌های تحصیلات تکمیلی تا پایان اسفندماه، "مجازی" برگزار می‌شود

کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی تا 25 اسفندماه 1400 به‌صورت مجازی و بر بستر سامانه «ویانا» برگزار می‌شود.

با عرض تبریک آغاز نیمسال تحصیلی جدید، قدردانی ویژه از همه استادان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارکنان دانشگاه بابت همراهی، همدلی و کسب آمادگی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها و پوزش بابت عدم تحقق برگزاری حضوری کلاس‌ها به دلیل قرارگرفتن کرمانشاه در فهرست شهرهای قرمز در واپسین ساعات روز جمعه 22 بهمن‌ماه، به آگاهی می‌رساند پیرو بند 6 اطلاعیه شماره 1 «ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه رازی»، طی نشست مشترکی که در روز یکشنبه 1400.11.24 با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار گردید، با توجه به تداوم وضعیت قرمز و سیر صعودی سویه جدید بیماری در کرمانشاه، تصمیمات تازه‌ای در خصوص نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 به شرح ذیل اتخاذ گردید:

1. کلیه کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی) در نیمسال دوم 1400-1401 تا 25 اسفندماه 1400 به‌صورت مجازی و بر بستر سامانه "ویانا" برگزار میشود. تصمیم‌گیری درخصوص شیوه ادامه برگزاری کلاس‌ها در سال 1401، تابع وضعیت روز خواهد بود و تصمیم مأخوذه در زمان مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. سایر تصمیمات نشست پیشین ستاد (موکول‌شدن آموزش حضوری مقطع کارشناسی به 17 اردیبهشت 1401، برگزاری حضوری امتحانات، ضرورت تزریق 2 دوز واکسن و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی) همچنان به قوّت خود باقی است.

3. اجرای تصمیمات فوق یا تغییر در آنها، تابع وضعیت روز کشور و استان از حیث شیوع کرونا و وابسته به سیاست‌های ابلاغی ستادهای ملّی و استانی مدیریّت کرونا و وزارت عتف است و هرگونه تغییری، در اسرع وقت به آگاهی دانشگاهیان خواهد رسید.

ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه رازی

دانشگاه رازی
معاونت آموزشی دانشگاه
آموزش مجازی
ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه رازی
شهرهای قرمز
کرونا

آخرین اخبار