امیرحسین یزدان‌بخش فرزند محمود یزدانبخش مدیر امور حقوقی دانشگاه رازی موفق به کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری و مفتخر به دریافت لوح و جایزه ویژه از سوی وزیر علوم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، سی و یکمین آیین تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری در دانشگاه صنعتی شریف با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و جمعی دیگر از مقامات کشوری ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این مراسم، ۱۹ دانشجوی برتر این دوره از جشنواره از میان یک هزار ۱۷۱ دانشجوی نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور شرکت کننده در جشنواره انتخاب شدند.

در این مراسم، امیرحسین یزدان‌بخش از دانشگاه تهران به عنوان دانشجوی نمونه دوره دکتری به عنوان منتخب دکتری تخصصی نمونه کشوری ۱۴۰۲ از سوی دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تجلیل شد.

دکتر امیرحسین یزدان‌بخش فرزند محمود یزدانبخش مدیر امور حقوقی دانشگاه رازی است که موفق به افتخارآفرینی ارزشمند برای کشورمان و مفتخر به دریافت لوح و جایزه ویژه از سوی مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است.

امیرحسین یزدان‌بخش فارغ التحصیل مهندسی پلیمر مقطع کارشناسی از دانشگاه امیرکبیر، کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و نفر اول دکتری تخصصی مهندسی پلیمر از دانشگاه تهران است. عضویت در بنیاد نخبگان، نگارش و چاپ کتاب و مقالات داخلی و بین‌المللی و همکاری در طرح‌های پژوهشی مصوب بنیاد ملی نخبگان و ستاد توسعه فناوری نانو از فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی است.

امیرحسین یزدان‌بخش همچنین علاوه بر داشتن مدارک زبان معتبر، با انجمن‌های علمی کشور در برگزاری دوره‌های تخصصی مهارتی و نرم‌افزاری و پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران به عنوان استاد مدعو همکاری دارد.

بر اساس نامه ارسالی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان نمونه کشوری به عنوان عضو بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته و خارج از فراخوان جذب، به عنوان هیأت علمی جذب خواهند شد.

 

آخرین اخبار