دکتر محمدنبی احمدی، در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان و اساتید، خصوصاً اساتید فرهیخته دانشگاه رازی تبریک گفت.

متن پیام سرپرست دانشگاه رازی به شرح ذیل است:

 

به نام خداوند جان و خرد

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ - خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ - اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ - الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

روز معلم، یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو ایمان و اراده‌ای راسخ متکی بر نور دانایی و خرد، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و با تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، آینده‌ای بس روشن و پرفروغ را ترسیم می‌کنند.

به راستی که در تاریخ بشریت، معلّم سرچشمه دانایی، ترجمان معرفت و صداقت و نماد تعهد و مجاهدت است و پیشرفت و اعتلای این سرزمین به نام معلم رقم خورده است.

بسیار خرسندیم که امسال گرامیداشت روز معلم با عید فطرت الهی پیوند خورده است و این مناسبت فرخنده، یادآور ارزش مسئولیت خطیر تعلیم و تعلم همراه با تزکیه نفس است و یقیناً دانشگاه رازی جایگاه بهترین این استادان است که به خوبی از عهده این مسئولیت سنگین بر می آیند.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را خدمت همۀ معلمان و اساتید فرهیخته کشور، به‌ویژه اساتید محترم دانشگاه رازی، که دلسوزانه و متعهدانه در انجام وظایف دانشگاهی در تلاش هستند، شادباش عرض می‌نمایم.

امیدوارم در پناه پروردگار متعال، در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌ همواره موفق و سلامت باشید و پرتـو انـوار معرفـت، امیـد و دانایی در روح و جان معلمان و استادان نستوه کیان اسلامی، مستـدام و پرفروغ بتابـد.

با تقدیم احترام

محمدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

محمدنبی احمدی
سرپرست دانشگاه رازی
دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
روز معلم

آخرین اخبار